Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Någon som har tips eller mönster?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Kanon!

Tack!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jaha då var solhattarna klara sedan ett par dagar och de fick verkligen en smakstart den här härliga sommarhelgen vi haft!!! :D

Bild

Bild

Bild

Bild

Stolt som en tupp känner jag mig eftersom jag aldrig tidigare sytt ett plagg!!! :oops:
Av Ponyo
Wow! Vad duktig du är!!! :D :vågen:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Vilka fina hattar! Inga problem att förstå ett finskt mönster skulle jag tro :wink:
Ska försöka själv med detta! Jag hittade mönster i en bok på biblioteket men jag blev inte nöjd...
Användarens profilbild
Av zandrama
Snygga! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Tackar!!! :D

Nu är jag på jakt efter ett annat mönster, ett utan "trekanter", mer med ett helt band runt om och en "top" om ni fattar vad jag menar... 8)

Någon som har ett?
Av Nettan
Jag gjorde ett eget.
En rund att ha på toppen, en rektangel zom är längre nere än uppe och zå brättet. Man får räkna litegrann zå det blir lagom ztort.
Användarens profilbild
Av glis
Någon skrev att det fanns i allt om handarbete. Jag fattade att det var set senaste numret men har inte kollat.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Japp, senaste numret av Allt om handarbete. Maj -08. Finns i storlek 70+80 och 90+100.
Användarens profilbild
Av zandrama
Och så fanns det i ett gammalt nr av Föräldrar&Barn. :roll:
Av Nettan
Kolla med biblioteket om de har Allt om handarbete.
De brukar inte låna ut nyazte numret men det är ju ganzka znabbt fixat att rita av mönztret på platz.
Användarens profilbild
Av HH
Mamma_Bergstedt skrev:Tackar!!! :D

Nu är jag på jakt efter ett annat mönster, ett utan "trekanter", mer med ett helt band runt om och en "top" om ni fattar vad jag menar... 8)

Någon som har ett?
hittade ett i en bok som heter; "Barnkläder lätta att sy och sticka" av Gundi Heine och Jutta Barthel. Det är inte trekanter...men tja ett stycke i mitten och på sidorna, svårt att förklara. Varianten är som en sydväst, läcker tror ja. Har inte sytt den men tänkte testa.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?