Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Är det så att den är helt slut hos Jofotex? Eller är det bara så det låter? Och är det så kanske nån barmhärtig kan tänka sig att dela med sig av det röda. :roll:
Av letw83
Det kommer in mer. Nästa vecka trodde Johnny den skulle komma.
Användarens profilbild
Av zandrama
:eld:

Bara röd eller blå också? Och finns det fler färger? Och skickar dem eller måste jag leja en bulvan? Och kommer det ta slut direkt eller kan man vänta med att beställa till barnbidraget? *bombar med frågor* :oops:
Användarens profilbild
Av Eva N
Jag var där igår och då fanns det gott om vit med svarta ugglor. Och så visade han några andra gamla tyger som de ska trycka upp nytt av, eller ett av mönstren i alla fall. Det lutade åt ett helt bedårande elefanttyg :love: .
Användarens profilbild
Av zandrama
Det låter som att vi skulle behöva göra ett besök i Söderköping innan sommaren... :roll:

Vet ni Söderköpingar när Smultronstället öppnar för säsongen?
Användarens profilbild
Av Eva N
zandrama skrev:Det låter som att vi skulle behöva göra ett besök i Söderköping innan sommaren... :roll:

imorn! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Eva N skrev:
zandrama skrev:Det låter som att vi skulle behöva göra ett besök i Söderköping innan sommaren... :roll:

imorn! :D
:eld: :eld:
Av Marine78
Jag har bokat upp två meter vardera utav bruna, röda och blå ugglor. Om det är någon som vill ha ugglor så skall jag till Jofotex och hämta dem så snart de kommit hem (jag har 4,5 mil dit) och kan i så fall ställa upp och fixa till det åt flera. MEN jag skulle i så fall rekommendera att ni förhandsbokar utav tyget - PM:ar mig fullständigt namn och hur mycket tyg jag skall hämta ut (blir det många intresserade som vill ha hjälp med detta, måste jag dock be om betalning i förväg till mitt konto) efter det att ni fått bekräftelse ifrån Jofotex om att de mottagit och reserverat det ni bokat. Väger leveransen under 1 kg så skickar jag till er med rabattfrimärken och då blir portot MAX 40 kr, över 1 kg måste det gå enligt vanliga portolistan. Men som sagt, jag finns här och jag ställer upp som bulvan om så önskas!

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?