Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av letw83
Japp, det är trikå :D
Skriv en kommentar till blogginlägget, så jag kan hålla reda på hur många meter vi är uppe i!
Av letw83
Visst är det :D Kom igen nu! Visst kan vi komma upp i 200 meter så jofotex trycker upp det igen :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
jag vet inte hur man postar kommentarer?

det funkar inte för mig
Användarens profilbild
Av Ester
jag vill ha 2 meter om priset blir 200:-
eventuellt mer om priset sjunker
Av letw83
Ok, men då kan sjalbarnsintresserade anmäla sitt intresse här då.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Det är svårt när man inte vet vad det är för kvalitet på tyget. Jag har för mig att jag läste någonstans att uggletrikån var ganska tunn och kanske inte kändes så superbra, eller har jag drömt? Isf känns ju 200:- ganska mycket. Är de mer som tex e-slöjds trikå i kvallan kan jag helt klart tänka mig några meter.
Av letw83
om jofotex tar fram den kommer den bli som uggletrikån, jag personligen tyckte inte det var något fel på uggletrikån, den är lite tunnare än kaninerna (som är väldigt lika eslöjd), men inte nämnvärt mycket. Den är inte sladdrig utan superkanon att sy i, den drar sig inte ett dugg när man syr på vanlig maskin, och jag upplever inte att den noppat sig alls efter första tvättomgången.
Användarens profilbild
Av ernamalin
200:- känns lite saftigt men jag skulle nog ändå vilja ha 2 meter men blir det billigare vill jag ha betydligt mer :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Har skrivit kommentar. :)
Av Smultronbarn
Oj, det känns som om jag borde hänga på. Måste gå in på bloggen och läsa lite mer först bara. :D Fint tyg!
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag har skrivit en liten kommentar också. 8)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?