Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av erisara
Nu blev jag inspirerad till att försöka mig på att sy en MT enligt Knyttet & K's beskrivning. Jag blev ganska nöjd men har några saker jag ska göra annorlunda till nästa gång. Eftersom T är så liten gjorde jag den smal, så det kommer nog att behövas en ny när hon vuxit till sig lite.

Så här blev ena sidan:
Bild

och så här blev andra sidan:
Bild

och slutligen ett försök till en livebild. Hon sitter väldigt snett där ser jag, nåja vi får nog öva lite så får vi väl till snitsen.
Bild
Av Nettan
Jättefin
Användarens profilbild
Av sSARAa
Snygg :tumsup:

Jag ska oxå sy en MT med hjärtarna på,
har köpt tyget men har inte kommit så långt ännu, har inte funnits tid..

//Sara
Av Marine78
Jättesnygg - den ga mig inpiration att gå på min nästa MT - den första blev inget bra! Nu vet jag vad jag skall göra idag - tralala!
Användarens profilbild
Av Fina
Vilken fin!!! :D
Användarens profilbild
Av erisara
Tack för alla snälla kommentarer. :oops:

Bissa: Hjärttyget är från IKEA och fanns åtminstone i Bäckebol utanför Göteborg för någon månad sedan (de andra tygerna är äldre IKEAtyger).
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Vilka fina färger! :heart:
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin! men den ser lite trång ut mellan axelbanden, så som du trodde behövs nog en större när hon växer
Användarens profilbild
Av lotti
Fin.... :D
Användarens profilbild
Av Camilla74
Wow, vad snygg! :D
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Jättefina hjärtan!
Har sytt en (halvdan) MT innan som jag i princip aldrig använder, men väntar nu på en uppsydd då dollarn står lågt... Hoppas den kommer snart, för våren är ju redan här.
Jag hade gärna sytt fler, men den första blev så knölig och tjock, och flera nålar bröts gjorde att jag tappade sugen :cry:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?