Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
har det blitt här hemma! Detta har uppkommit utav två meter kanintyg:

Pyjamas stl 86 till minstingen:
Bild

Pyjamasbyxor stl 98 till mellangrabben (tröjan har jag bara bytt ut muddarna på, den fanns sedan tidigare, syns att den är använd för den är inte lika intensiv i färgen):
Bild

En ihoplappad body (alltså jag har använt stuvbitar) i stl 56 (tror jag) eller kanske det var 62. Måste kolla mönstret. Ha ingen ägare på gång till denna, men kul att göra den ändå ;-)
Bild

En långärmad tröja i stl 86 till minstingen:
Bild

Och till sist en t-shirt till mellangrabben i stl 104:
Bild

Denna gång blev det inget till äldsta grabben, men han har faktiskt redan en t-shirt & en kaninpyjamas så nu är det nästan helt rättvist ;-) 6 plagg på 2 meter tyg är rätt ok!

Kommer lite ugglor ikväll också förhoppningsvis!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Alltså, var får du din tid ifrån? Köper du den nånstanns eller syr du samtidigt som du gör allt annat?

:sjunger: hon har en symaskin på magen och syr kläder hela dagen...
Av Marine78
a-k skrev::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :app: :app: :app: :app: :app: :app: :app: :app: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule: :urule:
*skratt* du är rolig du *ler* men jag tackar o bockar ;-)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Du är duktig du! :tumsup: :app:
Av Marine78
sirisirius skrev:Alltså, var får du din tid ifrån? Köper du den nånstanns eller syr du samtidigt som du gör allt annat?

Jag syr i sömnen ;-) Nävars jag har väl inte fler timmar på dygnet än andra, men tittar vääääldigt lite på tv numera, är kanske lite för lite ute i vårsolen ibland och sitter väldigt mycket vid maskinerna när barnen sover och mannen jobbar (vilket oftast sammanfaller ;-) ) Gör oftast ett moment i taget som att klippa till en dag och sy i så likartade färger som möjligt för så få trådbyten som möjligt (gäller framför allt overlocken). Effektivitet ;-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
sirisirius skrev:Alltså, var får du din tid ifrån? Köper du den nånstanns eller syr du samtidigt som du gör allt annat?

Eller hur! :-D hon har i smyg anställt 3 pers som sitter och syr hela dagarna ;-)
Av Marine78
*asgarv* attans också, ni kom på mig. Vaddå är inte barnarbete tillåtet?
Användarens profilbild
Av lotti
Beckah82 skrev:

Eller hur! :-D hon har i smyg anställt 3 pers som sitter och syr hela dagarna ;-)

Såååå måste det vara!!! :duh:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?