Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Hur lång tid tar ni på er för en MT? Jag tycker att jag tar på mig alldeles för lång tid, men drar nog ut på det en hel del när det gäller fållningen, tycker att den är så dryg... :roll:
Så nu undrar jag bara för att jag är nyfiken hur snabba/långsamma ni är! :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
C:a 4 timmar för den enklaste, tror jag...
Den som var mera avancerat tagit mig två dagar på heltid :)
Av Carin Mattila
Har precis sytt en bärsele typ patapum. Det tog kanske 3 hela dagar om man räknar med mönsterkonstruktion, sprättning :( och provning. Ska nog sy en enkel Mei Tai nästa gång :)
/Carin
Användarens profilbild
Av Camilla74
Nu har jag inte klockat tiderna, men det tar mig nog minst 4 timmar att knåpa ihop en MT.
Användarens profilbild
Av lotti
4 timmar tog det nog för mig oxå +allt grubblande för att få axelbanden vända åt rätt håll! :roll: :wink: :D
Användarens profilbild
Av nevin
Min första tog 4 dagar på sig att bli klar, men då har jag extremt dåligt med tid att sitta och sy då jag just nu jobbar heltid, sover för lite och dessutom vill umgås med sonen när jag är vaken. Skulle tro att det går fortare än så om jag bara fick förutsättningarna......
Användarens profilbild
Av Zalli
Oj, tog inte tid för jag sydde under hela dagen när jag fick tid över och det blir ju en heeeel del pauser med två barn under 2,5 år :wink: Men jag kan tänka mig att det skulle ha tagit kanske 3 timmar nånting om jag hade suttit i ett sträck och allting hade flutit på.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?