Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Jag har inte kollat exakt hur frakten ändrar sig med antal yards men jag undrar om det lönar sig att sambeställa. :hmm: Jag har beställt rätt mycket idag (inte till sjal) och frakten gick på lika mycket som tyget så jag vet inte... Fraktkostnaden var ungefär som tygkostnaden oavsett vad jag lade i vagnen.

Hur som helst kan det löna sig att snabba på lite om man vill köpa det där tyget. När det tar slut så är det slut om jag har förstått saken rätt.
Användarens profilbild
Av Foxan
Tjejer, det här med bred i tum - hur pass breda blir de egentligen? Jag får känslan att det räcker till 2 sjalar, har jag fel?
Då vi kan beställa 5 yards för 2 pers, blir ännu billigare! ;)
Användarens profilbild
Av Myrten
Foxy skrev:Tjejer, det här med bred i tum - hur pass breda blir de egentligen? Jag får känslan att det räcker till 2 sjalar, har jag fel?
Min man tror att en tum är 2,5 cm. 38 tum x 2,5 bör väl vara 95 cm. Räcker det att dela på två?
Användarens profilbild
Av Foxan
Myrten skrev:
Foxy skrev:Tjejer, det här med bred i tum - hur pass breda blir de egentligen? Jag får känslan att det räcker till 2 sjalar, har jag fel?
Min man tror att en tum är 2,5 cm. 38 tum x 2,5 bör väl vara 95 cm. Räcker det att dela på två?
Nej :(
Av FiaLisa
Myrten skrev:
FiaLisa skrev:Det finns billigt gauze-tyg på www.fabric.com
http://www.fabric.com/apparel-fashion-f ... abric.aspx

Frakten är förhållandevis dyr men för den som vill ha en gauze-sjal kan det ju kanske vara något.
Är det precis samma tyg som i Gauze-sjalarna, eller är det någon skillnad?
Ingen aning. Förmodligen inte men det kan ju ändå vara värt ett försök kanske. För egen del tänkte jag sy en tunika och en blus.
Av FiaLisa
Är det någon som har beställt?
Användarens profilbild
Av Myrten
FiaLisa skrev:Är det någon som har beställt?
Nope!
Användarens profilbild
Av Foxan
FiaLisa skrev:Är det någon som har beställt?
Nej :(
Kan inte motivera mig tillräckligt för att beställa saker så långt hemifrån... :oops:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?