Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En vår- och sommarjacka i grå ullflanell med plats för min växande mage.
När jag var gravid med Rasmus hade jag en skitful blå jacka som jag köpt i Ullared men denna gången ville jag känna mig lite fin, inte bara stor och tjock :lol:
Tyget låg i en av många lådor med tyg som jag fick av min mamma efter att hon storstädat och knapparna har legat och väntat på det perfekta plagget lääänge.
Jag köpte dom på en marknad i Amsterdam när vi var på bröllopsresa :heart:
Bild
Användarens profilbild
Av Asereht
Å vad fin! Den gillade jag jättemycket! :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tjusigt!
Användarens profilbild
Av binaem
wow - jättefin! På min vind finns säkert 100 meter ulltyg av olika sorter som jag inte vet riktigt vad jag skall göra med men nu blev jag inspirerad. Var det svårt? Vad har du för foder?
Användarens profilbild
Av Tulla
Superfin, vad duktig du är :D
Tänk om man hade haft något så snyggt att dra på sig över magen.
Användarens profilbild
Av Edith
Wow vilken snygg! :D

Den kan man ju lätt ha även om man inte är gravid! *drömma*
Användarens profilbild
Av linafelicia
binaem skrev:wow - jättefin! På min vind finns säkert 100 meter ulltyg av olika sorter som jag inte vet riktigt vad jag skall göra med men nu blev jag inspirerad. Var det svårt? Vad har du för foder?
Det är vanligt acetatfoder i den och på den övre delen ovanför vecken har jag stukit på mellanlägg för att få den lite stadigare. Inte vlieseline utan sånt som är på vävt tyg, jag minns inte vad det heter.
Jag tyckte inte det var svårt men det beror ju helt på hur mycket man sytt. :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Den var grymmesnygg! Vill du sy en till mig också? ;)
Användarens profilbild
Av linafelicia
jazoo skrev:Den var grymmesnygg! Vill du sy en till mig också? ;)
Javisst, jag ska bara sy klart balklänningen till min syster, en skötväska till min nya barnvagn och allt jag tänkt göra av de stora högarna med tyg som ligger i mitt syrum först.... :roll: :Hahaa: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av puppan
Supersnygg!
Användarens profilbild
Av jazoo
linafelicia skrev:
jazoo skrev:Den var grymmesnygg! Vill du sy en till mig också? ;)
Javisst, jag ska bara sy klart balklänningen till min syster, en skötväska till min nya barnvagn och allt jag tänkt göra av de stora högarna med tyg som ligger i mitt syrum först.... :roll: :Hahaa: :Hahaa:
Ja, men det är lugnt. Skriv upp mig på väntelistan bara! 8)
Användarens profilbild
Av funshine
binaem skrev:wow - jättefin! På min vind finns säkert 100 meter ulltyg av olika sorter som jag inte vet riktigt vad jag skall göra med men nu blev jag inspirerad. Var det svårt? Vad har du för foder?
Oj Hur stor vind har du nog för att huset stort men du tycks ha mer tyger än skroten.
Användarens profilbild
Av funshine
Härlig jacka har du gjort mönstret själv eller har du hittat mönster för gravidkläder eller har du bara lagt vecken på ett vanligt mönster?

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?