Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Vad det har strulat...först hittade jag inga mönster fast jag vet att jag har massor, alla var bara borta, sen hittade jag en gammal vi föräldrar med mönster i och tänkte helt fel så jag fick klippa upp o sy om och så slutade overlocken att funka när jag hade benmuddarna kvar så blev dom liggandes....så lånade jag en vanlig maskin o sydde fast dom och klippte bort midjemudden för den blev för stor och klippte av och sydde om och...så hade jag 1 dm kvar på midjemudden att sy och då tog tråden slut.. *suck* nu har jag köpt ny och sytt klart. Men jag har lånat en bok av min lillasyster och har ritat av ett mönster därifrån som jag ska modifiera lite så jag ska testsy ett par nya, jag har ju lite tyg att testa med =)

Linus tyckte att dom dög iaf... :D

Bild
Användarens profilbild
Av Hello
Vilken härlig unge! Vilka härliga bilder! Vilka snygga byxor! Och vilket enormt tålamod!!!!! Jag hade gett upp för länge sen!!!
Av eamane
Jättefint på en sån söt grabb!
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Snyggt!
Vad han har vuxit!! :shock:
Användarens profilbild
Av Monia
Så fina!!!! Både killen och byxorna. Jag beundrar ditt tålamod!! :urule: själv hade jag lagt undan dem och gjort ngt annat 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Cinnamon skrev:Snyggt!
Vad han har vuxit!! :shock:
:iagree: han växer som ogräs ungefär. :) Men sååååå fin han är!!
Av Marine78
Jättefina byxor och vilket himla charmtroll som bär dem. Ursöt unge ;-)

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?