Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska vi byta i maj

Barnplagg
26
67%
Kuddfodral
13
33%
Användarens profilbild
Av binaem
Jag hjälper till och lägger in en omröstning för maj. Utgick från det nya alternativet och den sak som fått högst alternativ i föregående omröstning
Användarens profilbild
Av Monia
Jag röstar på barnplagg!!!
Användarens profilbild
Av Hello
binaem skrev:Jag hjälper till och lägger in en omröstning för maj. Utgick från det nya alternativet och den sak som fått högst alternativ i föregående omröstning
Tack! Gissa vad jag röstade på...
Användarens profilbild
Av thanisa
Men paratades det inte inför förra tråden om ett lindisketrasebyte? Det fanns inte med som alternativ i röstningen men togs upp på ett antal ställen i tråden?
Användarens profilbild
Av zmurfan
thanisa skrev:Men paratades det inte inför förra tråden om ett lindisketrasebyte? Det fanns inte med som alternativ i röstningen men togs upp på ett antal ställen i tråden?
Jag röstar för att det blir junis byte!

Jag kan arrangera det då. :)
Användarens profilbild
Av Monia
zmurfan skrev:
thanisa skrev:Men paratades det inte inför förra tråden om ett lindisketrasebyte? Det fanns inte med som alternativ i röstningen men togs upp på ett antal ställen i tråden?
Jag röstar för att det blir junis byte!

Jag kan arrangera det då. :)
Perfekt.... Juni - sticka lindisktrasa :notes: :wink: .... eller går det att virka???
Av Marine78
Jag är också med på barnplagg *skratt*. Jag gör ju inte så mycket annat *fniss* så där känner jag mig ganska säker. Sticka o virka är absolut INTE min grej tyvärr!
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Fast man får väl sticka barnplagg, hoppas jag? Annars vågar inte jag vara med för jag syr ganska fult, men jag är :twisted: -ligt bra på att sticka! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av binaem
Indiemorsan skrev:Fast man får väl sticka barnplagg, hoppas jag? Annars vågar inte jag vara med för jag syr ganska fult, men jag är :twisted: -ligt bra på att sticka! :mrgreen:
Då får du skicka til mig för jag kan inte sticka barnplagg :)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Indiemorsan skrev:Fast man får väl sticka barnplagg, hoppas jag? Annars vågar inte jag vara med för jag syr ganska fult, men jag är :twisted: -ligt bra på att sticka! :mrgreen:
Ja, det hoppas jag för det hade jag tänkt.
Av Tigerlilja
Jag röstade på barnplagg.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
binaem skrev:
Då får du skicka til mig för jag kan inte sticka barnplagg :)
:this: Nej, till mig då jag är apdålig på att sticka!
Användarens profilbild
Av Hello
Maddemoa skrev:
Ja, det hoppas jag för det hade jag tänkt.
Det är väl klart man får! Jag har i alla fall uppfattat reglerna så här: sticka, virka, pyssla, sy något på temat och skicka till din hemliga kompis. Det gäller väl alla byten!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag känner mig inte så bra på barnplagg så jag röstar på kuddfodral.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?