Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zalli
Woooha. Nä sånt där fattar jag inte...Det måste ju vara någon jättekänd designgrej som vi vanliga dödliga inte känner till :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
:shock: Oh shit alltså. Och jag tyckte inte ens det var snyggt
Användarens profilbild
Av Eld77
Men hörrni, det är ju många här som glatt hostar upp en tusenlapp för fem meter sjal på halvbredd. ;) :floet2: Och det där var sex meter helbredd, dessutom ganska speciellt tryck. Jag tyckte inte det var så konstigt. :lol:

Är det kanske jag som är konstig? :hide:
Användarens profilbild
Av Ester
det är ju svenskt tenn - 8) det är ju faktiskt riktigt billigt :wink:

kostar 850:-/metern i butik
Användarens profilbild
Av Zalli
Eld77 skrev:Men hörrni, det är ju många här som glatt hostar upp en tusenlapp för fem meter sjal på halvbredd. ;) :floet2: Och det där var sex meter helbredd, dessutom ganska speciellt tryck. Jag tyckte inte det var så konstigt. :lol:

Är det kanske jag som är konstig? :hide:
Hm, du har ju faktiskt en poäng haha.
Användarens profilbild
Av Kaja
Elin skrev:det är ju svenskt tenn - 8) det är ju faktiskt riktigt billigt :wink:

Japp. Jag visste inte att det var så dyrt i butik, men jag har aldrig sett ett Svenskt Tenn-tyg under 300 kr/metern, så jag tyckte inte det var så konstigt. Fast, 850 kronor metern vet jag inte om det var värt...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Ester
Kaja skrev:
Elin skrev:det är ju svenskt tenn - 8) det är ju faktiskt riktigt billigt :wink:

Japp. Jag visste inte att det var så dyrt i butik, men jag har aldrig sett ett Svenskt Tenn-tyg under 300 kr/metern, så jag tyckte inte det var så konstigt. Fast, 850 kronor metern vet jag inte om det var värt...

//Kaja
då är de tygerna ändå de "billiga"

köper du vissa josef frank får du hosta upp 1250:-/metern

HELT vansinnigt!!!!! :shock:
Användarens profilbild
Av Kaja
Elin skrev:
Kaja skrev:

//Kaja

Jo. Tjena.... Har kollat på Elefanterna från Svenskt tenn. Hade velat sy grejer av dem, men de låg nog på 3-400 kr/metern... Lär inte bli några Josef Frank-klänningar i kollektionen i alla fall...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Ester
Kaja skrev:
Elin skrev:
Kaja skrev:

//Kaja

Jo. Tjena.... Har kollat på Elefanterna från Svenskt tenn. Hade velat sy grejer av dem, men de låg nog på 3-400 kr/metern... Lär inte bli några Josef Frank-klänningar i kollektionen i alla fall...

//Kaja
3-400?

var då?
jag hittar de bara för 695:-/metern

vill gärna ha ett draperi här hemma i de gröna elefanterna men det blir alldeles för dyrt...
Användarens profilbild
Av Kaja
Hm. Jag kan inte ha kollat på prislappen... :oops: Gissar på att jag kollade på prislappen och funderade på om jag skulle göra något med det, men allt över 300 är liksom inte ens förhandlingsbart, så jag la ner det hela...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Bina

Jupp
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Sällar mig till skaran som inte tycker att det verkar såååå galet med det meterpriset, även om jag själv inte har möjlighet att betala det för gardiner... :roll: :wink:

(länge leve second hand.... :rock:)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Elin skrev:
Kaja skrev:

//Kaja

Galna priser för tyg men ack vad fina en del av dem är! :D

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?