Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jennie-marie
Bild
Har snurrat runt på den här sidan en del och tittat på allt fint ni gjort. Är själv nybörjare på det här att sy barnkläder, men efter en massa inspiration ville man ju prova själv :wink: Så det blev en vårjacka till sonen. Det blev många svängar till diverse bloggar för tips och ideer, men tillslut fick jag ihop det och nu använder vi den flitigt varje dag. Roligt med lite färg och mönster till killar också.
Användarens profilbild
Av knutis
Men du :shock: Vad fin den var!! :tumsup:

Vad är det för mönster du använt? Jag går just och funderar över att sy till dottern men har inget snyggt mönster... :roll:
Av Nettan
Jättefin och läckert tyg.
Användarens profilbild
Av binaem
superfin!
Användarens profilbild
Av lotti
Mmmmm...superfin! :heart:
Av jennie-marie
Målade av efter en windstopper från PO.P, armar och bakstycke, luvan målade jag efter en annan luva... Lite pyssel, men tillslut blev det bra. Krångligast var att få till var knytena skulle sitta för att få den vändbar.
Användarens profilbild
Av Fina
Men du! :love: :shock: :shock:
Den var ursnygg!! Fin modell och fint tyg! Och sygg fotomodell! :lol: Wow!! :vågen:
Användarens profilbild
Av sofiutane
Men du!! Jag har ju kvar av det tyget sen jag sydde syrrans sele. Kanske min tjej ska få en jacka?? Hm... måste leta mönster först.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Supersnygg jacka :love:
Håller med om att killar också behöver lite färgglada kläder med mönster :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:tumsup: Vilken fin!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?