Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jennie-marie
Hej! Någon som bor nära eller ska till tygaffären i Söderköping som har uggletyget. Jag skulle så gärna vilja ha en bit, någon som kan köpa och skicka det till mig? Vore jättesnällt, här på västkusten finns inga roliga tygaffärer...
Av sjaltokan
Hej jag vet att leeloo bor i Söderköping och att bl.a. mumskickan brukar åka till tygaffären i Söderköping ibland, så PM:a dem och fråga?!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Hur mycket behöver du? Kan ev avvara en del av det bruna jag har.
Av jennie-marie
Jag trodde inte dom skickade tyg, har bara kollat deras hemsida och där står det att dom inte gör det... Vet inte bredden på det, men ligger det på 1.5 m så hade jag önskat mellan 60-100 cm. :D
Användarens profilbild
Av florin
jennie-marie skrev:Jag trodde inte dom skickade tyg, har bara kollat deras hemsida och där står det att dom inte gör det... Vet inte bredden på det, men ligger det på 1.5 m så hade jag önskat mellan 60-100 cm. :D
DE är väldigt samarbetsvänliga och de har skickat ugglorna till folk runt om i hela sverige :D Hra kollat upp adressen direkt till Jonny :-)

Johnny@jofotex.se
Användarens profilbild
Av Hello
Jag har fått en hel drös med ugglor med posten. Det var inga problem!

Men nu är visst det röda och det bruna uggletyget slut, men på nytryck. Det blåa skulle jag inte kalla blått utan svart. Bara så du vet... Men det är sååååå fina tyger. Jag beställde interlock, jersey och lite mudd också som passar till. Allt var jättefint, men jag blev besviken på mudden. Den kostar 89:-/m och det är väl inte direkt tokdyrt, även om det inte är billigt heller. Och så när den kommer så ligger den på 25 cm bredd! (Ja, det blir ju 50 cm runt om). Jag har aldrig sett så smal mudd nån gång och plötsligt blev 89:-/m rätt dyrt ändå! Men den är mjuk och skön. Alltid nåt...
Av jennie-marie
Ja men då kanske man ska ta och maila själv istället och så hålla tummarna. Har dom dyr frakt? Och vad kostar tyget/m. Ja det var ingen billig mudd... Då är den något billigare i min lilla affär, tack för tipset. Vad snälla ni är som svarar... och snabbt också. Då kanske man vågar sig på fler frågor i framtiden :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?