Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska sy en vindoverall till Agnes har jag tänkt. Jag har hittat ett mönster som är fint, men det har bara en dragkedja. Tror ni det blir oskönt med en dragkedja mitt på magen när man bär? Jag tänkte använda den mjukaste tunnaste jag hittar. Ska jag försöka hitta ett mönster med dubbla dragkedjor istället? Är jag fjantig som ens funderar över detta? :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag gillar två dragkedjor bättre, då kan man öppna och svalka på ett annat sätt. :tumup:
Användarens profilbild
Av lotti
Ångrar så att jag inte gjorde T:s overall med två dragkedjor för fy vad svårt det är att få i henne nu!!!! :?
Användarens profilbild
Av florin
Jag har aldrig haft nån overall med dubbla dragkedjor och aldrig ett nått problem med det. Så länge den är mjuk och går ner på benet en bit så är det inga problem alls.

Om du nu vill ha med dubbla dragkedjor så tror jag att jag har ett mönster, ska leta lite. Som du vet så måste man påminna mig lite :wink: :lol: Hittar jagså kan du ju ta det när du hälsar på hos dina föräldrar och lämna tillbaks nångång när du är här igen...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
florin skrev:Jag har aldrig haft nån overall med dubbla dragkedjor och aldrig ett nått problem med det. Så länge den är mjuk och går ner på benet en bit så är det inga problem alls.

Om du nu vill ha med dubbla dragkedjor så tror jag att jag har ett mönster, ska leta lite. Som du vet så måste man påminna mig lite :wink: :lol: Hittar jagså kan du ju ta det när du hälsar på hos dina föräldrar och lämna tillbaks nångång när du är här igen...
Du får jättegärna kolla! Hinner du till helgen? Vi åker upp imorgon, och jag hade en förhoppning om att sy då när barnvakterna står på kö :lol:
Användarens profilbild
Av florin
Knyttet & K skrev:
florin skrev:Jag har aldrig haft nån overall med dubbla dragkedjor och aldrig ett nått problem med det. Så länge den är mjuk och går ner på benet en bit så är det inga problem alls.

Du får jättegärna kolla! Hinner du till helgen? Vi åker upp imorgon, och jag hade en förhoppning om att sy då när barnvakterna står på kö :lol:
Jag kan kolla nu

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?