Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Eller ska det ligga nån annanstans?

Det råkar vara så att jag har enhel del rosa velour.... och jag tror inte att jag behöver allt EGENTLIGEN. Så, vill du byta mot något fint tyg?
Användarens profilbild
Av Fina
Ni kan väl göra det här till en tygbytar-tråd i likhet med de andra bytena? :D
Användarens profilbild
Av Silverälva
marlene skrev:får man haka på :wink: jag har lite tyger som är fina men som jag inte har nån användning för. Vill ha velour eller trikå, dock inte rosa :D
Vad vill du ha för färg? Har en del annan velour också dock är det just nu 65 mil bort, men nån gång kommer flyttlasset ner hit ;)
Användarens profilbild
Av marlene
mist skrev:
marlene skrev:får man haka på :wink: jag har lite tyger som är fina men som jag inte har nån användning för. Vill ha velour eller trikå, dock inte rosa :D
Vad vill du ha för färg? Har en del annan velour också dock är det just nu 65 mil bort, men nån gång kommer flyttlasset ner hit ;)
Faktiskt så kan nog det mesta utom just rosa (och lila) vara intressant beroende på utseende och nyans :wink: Det måste dock vara så att jag kan sy nått åt W snart 5 år.

Det jag har är lite retro tyger (måste kanske tillägga att luleåbor har förtur så man slipper frakten och florin lär väl halshugga mig om hon inte får kika :roll: :wink: )
Användarens profilbild
Av Silverälva
marlene skrev:
mist skrev:
Faktiskt så kan nog det mesta utom just rosa (och lila) vara intressant beroende på utseende och nyans :wink: Det måste dock vara så att jag kan sy nått åt W snart 5 år.

Det jag har är lite retro tyger (måste kanske tillägga att luleåbor har förtur så man slipper frakten och florin lär väl halshugga mig om hon inte får kika :roll: :wink: )

Ha ha ha, får kolla om du är intresserad när jag väl gått alla mina saker samlat igen ;)
Användarens profilbild
Av marlene
Här är hursom helst dom tyger som kan tänkas flytta (det rosa/orange/röda/svarta är dock tveksamt, då ska det till nått bra)

Bild

Edit: På det gula/vita uppe i hörnet så ligger det ett likadant tyg som är urblekt, det är alltså det undre tyget det gäller
Senast redigerad av marlene den fre maj 02, 2008 21:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Fina
marlene skrev:Här är hursom helst dom tyger som kan tänkas flytta (det rosa/orange/röda/svarta är dock tveksamt, då ska det till nått bra)

Bild

Edit: På det gula/vita uppe i hörnet så ligger det ett likadant tyg som är urblekt, det är alltså det undre tyget det gäller
:shock: :shock: :shock:
Jag skulle vilja byta/köpa pompeija-tygerna av dig!!!
Användarens profilbild
Av marlene
Josefina skrev:
marlene skrev:Här är hursom helst dom tyger som kan tänkas flytta (det rosa/orange/röda/svarta är dock tveksamt, då ska det till nått bra)

Bild

Som sagt det rosa håller jag hårt i, vad har du att erbjuda :wink:
Användarens profilbild
Av Fina
marlene skrev:
Josefina skrev:

Bild

Som sagt det rosa håller jag hårt i, vad har du att erbjuda :wink:
Ska kolla i gömmorna, har en hel del. Är det något särskillt du är ute efter? Har bla lite veluor (vit kallikå med svarta konturer av ankor) men är osäker på om den räcker till ett par Wille-byxor. Hur mycket går åt på längden till det? (ska ta fram det andra och fota)
Användarens profilbild
Av marlene
Josefina skrev: Ska kolla i gömmorna, har en hel del. Är det något särskillt du är ute efter? Har bla lite veluor (vit kallikå med svarta konturer av ankor) men är osäker på om den räcker till ett par Wille-byxor. Hur mycket går åt på längden till det? (ska ta fram det andra och fota)
Vit funkar inte, det är inte vitt särskilt länge. Framför allt vill jag ha velour och trikå. Om jag syr nått åt honom nu så blir det storlek 128, vet inte hur mycket det blir i tygmått
Användarens profilbild
Av McMorrigan
*tass*
Av Marine78
tassmärker
Användarens profilbild
Av zandrama
*tassmärker*
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?