Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Hej!
Var har jag störst chans att hitta dragkedjor som funkar till den i min jacka, vilken butik har absolut störst utbud? Var på Ohlsons på Sveavägen idag, de hade inte... (Däremot hade de en hiskelig massa tyger för 19 kr metern ifall nån är shoppingsugen...)

Har hört talas om nån butik i Sumpan, har de mycket drakedjor? Eller nåt annat tips? (Helst norrort...)

//A
Användarens profilbild
Av Björklöv
Tygaffären i Sumpan är ganska välförsedd med blixtlås är iaf min erfarenhet. Sen om de har precis det du vill ha det vet jag inte.
Annars finns Ejes garn i Solna, fast hur deras blixtlåsutbud ser ut det har jag ingen aning om, men de är välförsedda med annat så varför inte blixtlås :hmm: Annars är de så trevliga där så de kan säkert ta hem om det inte finns det du behöver!
Av Lillblomma
Ok, ska testa de. Men det knepiga är kanske att man måste testa... Kan kanske vara svårt att få dom att ta hem nåt för att se om det funkar... Det är en YKK dragkedja, men de har väl hundra miljoner olika varianter. Men då har jag nånstans att börja i alla fall!
Tack!

Tror också att jag bestämt mig för att göra en panel bara, i fleece och vindpoplin, med TRE dragkedjor så jag kan använda den till de olika jackorna och när jag själv har på mig både fleece och vindjacka. Får se hur det går... Det hänger väl lite på att jackorna tex är ungefär lika långa...
Får se när jag har tid att börja på riktigt...
//A

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?