Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vill ha en bra väska tills vi åker ner till riksträffen och till götebrog.
Den ska kunna hänga på vagnen eller över axeln.

Vi har funderat på att köpa en sån här vagn av en bekant.
Bild
Knallrosa alltså!! :lol:

Så det är ju bra om det är nåt roligt snyggt tyg som passar till den! ;-) Gärna "lite retro"! :D

Den kan vara rätt enkel och inte för stor. Typ 30 x 20 x 10

Vill inte släpa med mig nån enorm väska när vi ska gå på stan osv. Bara så ett ombyte och lite smågrejer ryms! Mer som en handväska än en skötväska egentligen! Tänkte ju kunna ha den med börs och grejer i när jag flyger ner.
Tänkte köpa en varukorg till vagnen (om jag hinner hitta nån)

Och... kanske inte fööör dyr! :roll:
Senast redigerad av Helene den sön apr 20, 2008 12:52, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Annars har jag en justerbar väska i thaimodell i jeanstyg om det kan vara av intresse.
Jag kan maila dig en bild om du vill se. Just nu verkar det vara nåt fel på både min blogg och mitt fotoalbum som jag har på nätet. *störigt*

Eller om du surfar in på zmurfan på FL så finns det en bild i galleriet. Jag har båda väskorna kvar men den högra är justerbar.
Användarens profilbild
Av Helene
Thaiväskor har jag men de känns så sladdriga och det är så svårt att hitta i dem! ;-) (man lyckas ju dessutom packa ner allt möjligt som man inte behöver eftersom de rymmer massor!)

Men den rosa lilla thaiväskan får nog följa med iaf. (som extraväska, de tar ju ingen plats ihopvikta!)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Är det vanliga handväskor du är ute efter så har jag ett helt gäng om du vill se bilder på.
Användarens profilbild
Av marlene
både jag och florin har av detta tyget

Bild

florin har sytt denna väskan åt mig, tyget är jätte svårt att fota så att färgerna stämmer men det går i svart, rosa och orange om jag inte minns helt felt. Jag vill inte sy nån väska men florin kanske :wink: Om du inte vill komma på syjunta och sy en själv :wink:
Användarens profilbild
Av Stream
Jag kan ha ett tyg som passar och kanske kan jag sno åt mig lite tid för att sy en väska :roll: 8) Pris beror lite på hur avancerad du vill ha den invändigt, med fack och så, men hör gärna av dig via pm.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Beckah82 skrev:
Bubbi skrev:Någon annan tipsade om denna sömmerska i en annan tråd:
http://gobligoblisyr.blogspot.com/

:shock: :shock: :shock: :shock:

WOW helt fantastiskt duktig!
Fast för tillfället tror jag inte hon tar beställningar på väskor. (Kolla gobligobli.se )
Användarens profilbild
Av florin
Jag kan såklart sy om du vill...
Fattar inte varför alla tyger med cerise ska vara så svåra att fota så de gör sig rättvisa.... Du får gärna komma och klämma på dem om du vill :lol: Några ryger som skulle kunan passa.... Dessa tre är jätte snygga irl men vill inte alls se bra ut på bild....

Bild
Bild
Bild

Resten hittar du här
http://flickr.com/photos/21044942@N03/s ... 051082288/[/img]
Användarens profilbild
Av Droppen
marlene skrev:både jag och florin har av detta tyget

Bild

florin har sytt denna väskan åt mig, tyget är jätte svårt att fota så att färgerna stämmer men det går i svart, rosa och orange om jag inte minns helt felt. Jag vill inte sy nån väska men florin kanske :wink: Om du inte vill komma på syjunta och sy en själv :wink:
Oooh! :love:
Användarens profilbild
Av marlene
Droppen skrev:
marlene skrev:både jag och florin har av detta tyget

Bild

Oooh! :love:
mmmm :heart: Tyget har underbara färger som inte riktigt kommer fram i kortet så den är finare IRL :D
Användarens profilbild
Av Helene
Florin. Det första!! Orangerosa med moln! :love:

Men nu vet jag inte ens om jag får köpa vagnen!!! :-(
Får svar imorgon!

Annars kanske jag köper en billigare varitant, en orange sulky! :-D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?