Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Har ni några tips på var man hittar mönster till barnkläder om man vill sy själv? Jag ser ju att ni syr en massa fantastiska grejjer, har ni mönster eller är ni så fantastiskt begåvade att ni hittar på dem också?

Jag är ute efter bodys och brallor till min pojk som är 70 cm nu.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
På biblioteket brukar det finnas böcker med både mösnter och sömnadsbeskrivningar.
Annars är Ottobre en kalastidning om man vill sy till sina ungar!
http://www.ottobredesign.com/se
Användarens profilbild
Av glis
Nu har jag kollat i två affärer och de hade bara damtidningen, var det länge sedan ett nummer kom ut eller? Jag vill ju kolla innan jag blir prenumerant...
Användarens profilbild
Av erisara
Det är nog ett tag sedan förra kom, ja. Men enligt dam-tidningen kommer nästa barntidning den 25:e.

Annars kanske ditt bibliotek har? Man brukar ju kunna låna tidningar (även om det kan vara kortare tidsperiod på dem där).
Användarens profilbild
Av glis
Biblioteket är en bra ide, jag vill gärna stötta bokbussen men kommer aldrig ihåg när den kommer. Vaddå dålig ursäkt?
Användarens profilbild
Av teres
Eslövs bibliotek har köpt in Meedoms senaste böcker (0-3 år och 4-7år), de går ju att fjärrlåna om man vill titta i dem. Tycker så mycket om dem att jag kommer att köpa in dem när jag har råd.

(visst egenintresse! Jag övertalade dem att köpa in dem, ju mer de lånas ut, desto större chans att andra önskningar jag har om hobbyböcker köps in!)

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?