Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Idag från ca 1 kommer jag att vara på Knitlabs stickcafé på Rosenlundsgatan på Söder. Jättenära Södra Station.

Haka gärna på! www.knitlab.com

/MuuM
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag kommer inte. F*n att jag inte såg det här tidigare. Om jag inte smiter nu... 8)
Av Ponyo
Aj, varför messade du inte? Tänkte fråga dig på msn, men glömde. :(
Får komma nästa helg. Har ju en MT att visa upp. :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Hade ingen möjlighet att komma ifrån. :(
Och nästa helg jobbar K. Men kanske helgen efter. :roll:
Användarens profilbild
Av MuuM
Nä, ingen som dök upp. Bubbi, nästa gång ska jag messa dig. :-) För det blir fler gånger det är ju så trevligt.

Och så fick jag ett nytt projekt - knyta en ryamatta. Hej och hå!

/MuuM
Användarens profilbild
Av zandrama
Apropå stickcafét så har jag kommit riktigt långt på blöjbysorna, och de blir grymt snygga! :mrgreen:
Av Ponyo
Om jag är frisk imorgon (känner av lite halsont nu ikväll) så kommer jag dra iväg till stickkafét imorgon. :D
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:Apropå stickcafét så har jag kommit riktigt långt på blöjbysorna, och de blir grymt snygga! :mrgreen:
Härligt! Kom och visa upp!

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Om jag är frisk imorgon (känner av lite halsont nu ikväll) så kommer jag dra iväg till stickkafét imorgon. :D
Om jag inte är för trött - vi var hemma vid två inatt efter en fantastisk konsert - så kommer jag också sticka. Om inte annat kan man ju sitta där och prata med alla trevliga människor!

Är där vid ett, ungefär.

/MuuM
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Är det stickkafe där varje söndag? Det var ju inte en så väldans informativ hemsida just nu....
Av Ponyo
Kaffemoster skrev:Är det stickkafe där varje söndag? Det var ju inte en så väldans informativ hemsida just nu....
Ja, med undantag för röd-röda dagar.

/Anna som har fastnat hemma med storsovande bebis på ryggen
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag ska se om jag kan komma iväg kanske 1 timme nästa söndag, då är jag där vid 12 och går vid 13. Men vi får se. Det blir så himla stressigt med babysim både 10.30 och 14.30. Och sen ska vi på namngivning... :roll:
Användarens profilbild
Av MuuM
Idag var det tre pers som sagt att de skulle komma. Ingen kom. Men det kom tvåändsstickande damer och andra, så det var jätteskoj ändå.

Nästa helg är jag i Paris, så då går jag inte. Men säkert helgen därpå, för då är det Formel1.

/MuuM

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?