Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är kär! :hellu: :loving:
Jag har fått hem en liten ( :roll: ) hög med bomullstrikå och jag är helt såld, förälskad upp över öronen. Underbar kvalité, stadig, mjuk, härliga färger. Billig! Kan inte bli bättre alltså så nu ska jag sy tröjor mm till hela familjen, familjen Randig kommer vi att heta i sommar. *fniss*
Hittade tyget på Tradera och det finns mer vad jag kan se.
Lånar en bild ifrån Tradera för jag har inte fotat min tyghög ännu.
Bild
Senast redigerad av Anso den fre aug 15, 2008 21:20, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av florin
Precis den där högen dregglad ejag över men insåg att jag inte hade råd, trots ett mycket bra pris! Ska bli kul att se vad du gör av dem för visst visar du bilder här????

Lägger in en större bild, dock lite suddig sådan....

Bild
Av FiaLisa
Det fanns flera högar. Sök på trikå. :hmm: Undrar om jag ska lägga bud eller låta bli. Jag fick hem en hög från e-slöjd igår och borde kanske nöja mig med det.
Användarens profilbild
Av knutis
Jag köpte dessa två tidigare och de är ju helt underbara... :love: Jag har bara hunnit sy en tröja än, men det blir mer det lovar jag.

Så jag är rädd att ni kommer inte vara den enda "familjen randig" i sommar :D

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Anso
Det smalrandiga tyger som det turkos/lila är liiiiiiiiiiiiite tunnare än de med bredare ränder men fortfarande kanonfina härligt, tror att de är i sk. "finribb" och de är lite mer stretch i det där turkos/lila. De bredrandiga är stadiga, klart kraftigare än t.ed en vanlig Po.P-bomullstrikåtröja. Fick precis hem en snutt E-slödstrikå och jämfört med den så är den centimeterandiga "Traderatrikån" liiiiiite kraftigare

Jag kommer att vakta min tygbitar som en hök, rena rama trikåguldgruvan. Min man är nuhlet övertygad om att jag har blivit galen.
*sätter mig tung på fingrarna så att jag inte kan köpa något mer* :D
Användarens profilbild
Av Anso
abmis skrev:Får man fråga vad frakten gick på :)
En meter av t.ex den vit/orangea med ca 1cm breda ränder väger cirka 475 gram (vägde precis en meter av mitt tyg). Det är ju lite olika bredd på tygerna så det varierar väl hur mycket de väger.
Användarens profilbild
Av Hello
Jag har också köpt, men länkar till inlägget i min blogg, eftersom jag inte kan länka hit bilderna från bloggen och inte orkar fnula med pixbox just nu - måste fixa middag!

Har dock inte sett att det finns fler...
Användarens profilbild
Av Anso
Hello skrev:Jag har också köpt, men länkar till inlägget i min blogg, eftersom jag inte kan länka hit bilderna från bloggen och inte orkar fnula med pixbox just nu - måste fixa middag!

Har dock inte sett att det finns fler...
Snygga färger! :tumsup: Jag har också det ljusgul och ljusblårandiga och det är jättefint!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:lol: Vi kanske ska kolla med varandra vad bi bjuder på! :wink: Jag bjöd också på den auktionen! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Anso
:lol: :lol: :lol:
Nu blev det massor med bildre på barnen i nysydda mössor, tack tack.
David går omkring med sin i handen idag och Hanna ville ha sin på sig inne på dagis.... :roll:
Måste nog nästan ha en själv också.....familjen Randig ute och går.... :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Idag fick jag tummen ur och tog kort på det randiga tyget. Jag känner mig som Gollum i Sagan om ringen "my prrrrrrreciousssssss" :lol:
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?