Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Jag tycker det är jättekul att sticka pixiemössor, de är så himla tacksamma. Det går fort och det blir mössor med bra passform (för det mesta). Nu senast har jag petat ihop en beställd mössa med matchande sockar som ska gå i "eld" färger. :)

Så när jag inte somnat klockan sju efter att nu har börjat arbeta heltid efter 6 år som hemmamamma så har jag stickat framför tv:n. Resultatet ser du nedan, den här mössan fick öronlappar och knyte då mottagaren är av det mindre slaget. :)

Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Snyggt!
Användarens profilbild
Av Asereht
naimiez skrev:Perfekta till Easycare ELD :-D Jättefint!!!
Precis det som var tanken, försökte göra randningen efter en provruta som jag hittade på nätet. :)
Användarens profilbild
Av Buscilla
:eld: Superfint. Allt.
Användarens profilbild
Av Sedum
Åhhhhh, jag vet en mamma som längtar efter att prova på lillebror!!! ;-)
Så fina de blev!!!!!
:heart: :eld: :heart:
Användarens profilbild
Av Asereht
KajsaW skrev:Åhhhhh, jag vet en mamma som längtar efter att prova på lillebror!!! ;-)
Så fina de blev!!!!!
:heart: :eld: :heart:
Bör vara framme på tisdag. :D
Användarens profilbild
Av lingonben
Tjusigt! :D
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Åh vad fint! Man kanske skulle plocka fram lite restgarn och sina strumpstickor :D
Användarens profilbild
Av Asereht
Helene-Gia skrev:Åh vad fint! Man kanske skulle plocka fram lite restgarn och sina strumpstickor :D
Det tycker jag absolut du ska göra, lättstickat och lagom i arbetsväg. :)
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Jag har hittat reda på ett recept, nej menar mönster, nu. Fast innan jag är klar med mössan har det nog hunnit bli sommar :roll: . Är inget vidare på det här med stickning, men blev så inspirerad av din bild att jag måste försöka!
Av Emmiez
va fina! :)

mönstret på raggsockarna kommer det från internet eller från nån bok eller nåt annat? hade velat göra såna själv :lol:

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?