Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Här kommer bild på mina nya gardiner. Hittade en bunt tyg på Myrorna för 150:- och det var 8 meter tyg.
Bild
Bild
Och sen har jag sytt snabbaste fodrade påsen enligt esarina's bildserie. Jag har 1 till jeansfärgad som jag har stoppat rundstickor i, 1 flodhäst som jag har knapptången + knappar i och 1 flodhäst med virknålar och strumpstickor i.
Just dessa 3 är tomma. Vet inte vad jag ska göra med dem.
Bild
Bild
Av JoJsMamma
Så fint! :D
Användarens profilbild
Av Monia
Fina gardiner!!! och en sådandär soffa är något av det finaste man kan ha i ett kök :D
Påsarna är också fina :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Väldigt fint alltihop (och jag kan notera att du lyckas fint med dina tryckknappar). Jag gillar den gröna färgen på gardinerna.
Användarens profilbild
Av Linnea
vilket fynd, och vad snajdigt sytt av dig :D

jag tycker att de där påsarna är så fina, men jag har också undrat vad de är bra till just :lol:
Av dora
vilka gardiner! snyggt!
och flodhästarna! :D :love:
Av tumbler
Den färgen vill Saga har till gardiner i vårt sovrum. :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Linnea skrev:vilket fynd, och vad snajdigt sytt av dig :D

jag tycker att de där påsarna är så fina, men jag har också undrat vad de är bra till just :lol:
Det funkade att stoppa knapp-presstång + knappar i en och strumpstickor och virknålar i en och rundstickor i en iaf.

Höll på att fundera på om jag skulle ha tygbindor i någon om jag är ute på stan. Eller testa om det går ner en blöja i en. Eller?

Någon kanske har något tips? För de var skitskojiga att sy!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?