Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jordbarn
Jag har äntligen blivit klar med bodysuiten av stoff&stil-tyget! :vågen:
Den har legat färdigsydd länge, det har bara saknats tryckknappar, men nu sitter de alltså på! :)
Den blev lite stor i halsen. Jag funderar på att sätta två tryckknappar där också, men undrar om de kanske skaver? :hmm: Vad tror ni?
Annars är jag ganska nöjd!
(Och nej, den är inte för kort i ärmarna. De är bara lite uppdragna!) :lol:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Snygg!!!
Annars om den är stor kan du ju sy ihop omlptten lagom så att den ändå går att få på så slipper du skaviga tryckisar.
Användarens profilbild
Av jordbarn
Sockertopp skrev:Snygg!!!
Annars om den är stor kan du ju sy ihop omlptten lagom så att den ändå går att få på så slipper du skaviga tryckisar.
Ja det kan jag ju göra! :D Är lite rädd för att det ska bli fel bara... :hide:
Av anna m
Åh vad fint!!
Användarens profilbild
Av Monia
Jättefin!
Av belinda
Vilken fin! :D har sneglat på det där tyget jag. Var det krångligt att sy en heldräkt? Jag har aldrig gjort dt men är lite sugen :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå vad fin!
Användarens profilbild
Av jordbarn
belinda skrev:Vilken fin! :D har sneglat på det där tyget jag. Var det krångligt att sy en heldräkt? Jag har aldrig gjort dt men är lite sugen :D
Nej det var inte alls krångligt! Det enda jag tycker är lite småjobbigt är att sy på alla kantband, det blir ju en hel del. Men bara man får in flytet så... :D
Mönstret är från Stoff&Stil det med! :wink:
Av belinda
jordbarn skrev:
belinda skrev:Vilken fin! :D har sneglat på det där tyget jag. Var det krångligt att sy en heldräkt? Jag har aldrig gjort dt men är lite sugen :D
Nej det var inte alls krångligt! Det enda jag tycker är lite småjobbigt är att sy på alla kantband, det blir ju en hel del. Men bara man får in flytet så... :D
ja det är just kantbanden jag oroar mej för :lol: men jag blir himla inspirerad! Söt han är i den Casper :D
Av belinda
jordbarn skrev:
ja det är just kantbanden jag oroar mej för :lol: men jag blir himla inspirerad! Söt han är i den Casper :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?