Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag känner mig inte helt nöjd.. :?
bilderna hamna lite ur fokus tycker jag och den känns lite...jag vet inte ofärdig? sne? :hmm:

lägga till? dra bort? ändra om? :roll:

Bild
Senast redigerad av sirisirius den ons mar 26, 2008 13:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sirisirius
kan tillägga att det är en canvas som ska upp på väggen. annars hade jag nog vart nöjd. :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
Underbar!

Peta in den vänstra bilden så den inte sticker ut? :hide:
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Bina skrev:Peta in den vänstra bilden så den inte sticker ut? :hide:
:iagree: :wink:
Och hörnet på det övre fotot in under kanten på det nedre?
Jag vet inte men något där med fotona stör mitt öga... :?
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
Fast den är verkligen jättefin som den är, :love: det är bara det att jag får lust att flytta runt fotona lite.
Och lust att komma igång med mitt eget album...
Användarens profilbild
Av Hello
Den är ju så vansinnigt snygg! Jag blir såååååå imponerad av folk som kan få till det så här!

Men eftersom du frågade: jag skulle tagit bort blomkanten till höger - eller jag skulle i alla fall vilja se hur det såg ut utan. Men jag är sån som gillar när det är "rent".

Men vad är en LO?? Och hur stor är den om den ska upp på väggen?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Hello skrev:Den är ju så vansinnigt snygg! Jag blir såååååå imponerad av folk som kan få till det så här!

Men eftersom du frågade: jag skulle tagit bort blomkanten till höger - eller jag skulle i alla fall vilja se hur det såg ut utan. Men jag är sån som gillar när det är "rent".

Men vad är en LO?? Och hur stor är den om den ska upp på väggen?
Tack!

Mmm.. det funderade jag också på när jag vilat från den ett tag och då blev det såhär:

Bild

Den är 30x30. LO = Lay Out
Användarens profilbild
Av sirisirius
Fortfarande inte helt nöjd, ska testa att byta plats på ränderna tror jag. :?
Användarens profilbild
Av Hello
Den var helt klart mer i min smak ;) Jag tycker den är jättefin! Kanske att jag skulle dragit isär fotona lite, så inte den svarta kanten ligger på varandra.
:urule: :urule: :urule:
Användarens profilbild
Av Bina
inte LOT då som på webben? 8)

Jag är SÅ sugen... awww :roll: men det skall vara syrafritt hit och special dit... jag tappar andan vid tanken på att sätta mig in i allt...
Användarens profilbild
Av sirisirius
Hello skrev:Den var helt klart mer i min smak ;) Jag tycker den är jättefin! Kanske att jag skulle dragit isär fotona lite, så inte den svarta kanten ligger på varandra.
:urule: :urule: :urule:
fast det funkar inte, jag klantade mig lite och orkade inte göra om. 8)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Bina skrev:inte LOT då som på webben? 8)

Jag är SÅ sugen... awww :roll: men det skall vara syrafritt hit och special dit... jag tappar andan vid tanken på att sätta mig in i allt...
äh.. det är bara att börja, jag tänker inte så mkt på syrafritt. Det mesta man köper i scrappbutiker är ju det redan och sen känner jag att det inte är hela världen, det är ju inte som att fotona smulassönder om man inte har syrafritt, dem tappar ju bara lite i färg.
Användarens profilbild
Av sirisirius
:suck: nu har jag ändrat ännu mer. :velig:
Användarens profilbild
Av lotti
Jättefin LO! :D

Här kommer lite råd från en annan scrappare :wink:

Jag skulle prova med det vänstra kortet överst och så skulle jag sätta ett av korten lite snett, båda gör att ögat inte får något att vila på och då kan det uppfattas rörigt!
Du har två fotomattor bakom korten som är lika breda, jag skulle klippt till den yttersta svarta till hälften så bred kanske bara några mm för den där upphöjda effektens skull!! Då får du oxå lite mer luft mellan korten.

Ska bli spännande att se det färdiga resultatet!
Kram
Användarens profilbild
Av mimpen
Andra versionen gillar jag mycket! Men jag skulle inte lägga bilderna så där omlott, utan låta det vara lite mellanrum mellan. Fast det är förstås en smaksak! Det är jättefint i alla fall!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?