Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Har fått tips om en coop på Kampressar, där det ingår tillbehör för 16 och 20 knappar, frakt och knappar för 60$. Kostnaden skulle bli 106-135$ beroende på fraktsätt.

Vad säger ni som har en, är det ett bra pris?
Vad behöver jag tänka mer på?
Har för mig att 16 och 20 är de "gängse" storlekarna stämmer det?

Har inte helt bestämt mig men känner mig lockad.....
Användarens profilbild
Av aneeha
Det låter som världens kap! De som köpt här i Sverige har väl fått ge över 2000 för bara pressen. Storlek 16 på knapparna på den press jag lånat vill jag minnas.
Användarens profilbild
Av aneeha
Det finns inte möjlighet för fler att va med 8) (läs undertecknad), eller bor du inte i Sverige?
Av Emmiez
det låter som ett bra pris med frakten.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det låter som ett bra pris, men glöm inte räkna med tull och moms också så du inte får en otrevlig överraskning.
Användarens profilbild
Av Hello
Nä, nu måste jag fråga: Vad är en KAM-press??

Inte har jag nån aning om det är ett bra pris, men så mycket kan man ju säga i alla fall att det är bättre nu än det brukar vara, eftersom dollarn står så lågt.
Av Emmiez
Hello skrev:Nä, nu måste jag fråga: Vad är en KAM-press??

Inte har jag nån aning om det är ett bra pris, men så mycket kan man ju säga i alla fall att det är bättre nu än det brukar vara, eftersom dollarn står så lågt.
sån knapp press med såna knappar som är i blöjor tex :)
http://www.babyheaven.se/Webbutik/snappress.htm här är den på babyheaven så kan du se :) KAM är märket om jag inte missminner mig.
Användarens profilbild
Av Hello
Emmiez skrev:

http://www.babyheaven.se/Webbutik/snappress.htm här är den på babyheaven så kan du se :) KAM är märket om jag inte missminner mig.
Är det alltså såna plasttryckknappar som ibland sitter i grenen på bodys? Såna skulle jag vilja kunna sätta i - så fint att ha färgade knappar, tycker jag.
Användarens profilbild
Av jag71
teres får jag köpa in mig på din om du köper en eller får jag hyra den per timme? :wink:
Av Emmiez
Hello skrev:
Emmiez skrev:

Är det alltså såna plasttryckknappar som ibland sitter i grenen på bodys? Såna skulle jag vilja kunna sätta i - så fint att ha färgade knappar, tycker jag.
Plastknappar är det, men ja tror dom som sitter på body är mycket mindre så ja tror inte det går så bra, isåfall får man nog köpa till extra grejer för att kunna ha små knappar.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
diddeldi skrev:det låter som ett bra pris, men glöm inte räkna med tull och moms också så du inte får en otrevlig överraskning.
Säger som Didd.....jag räknade på tyg med ett pris på $6/yard innan frakt och kom fram till att med frakt, tull och moms skulle det landa på runt 110 kr/yard i slutänden.
Användarens profilbild
Av teres
Någon som vet vad tull och moms skulle gå på ungefär? Packetet utgår direkt från china.

De flesta av gångerna man handlar utomlands ifrån så slinker det igenom. men det är ju bra att vara förbered på kostnaden....

jag71 Blir det så att jag köper den så klart du får låna.... har ju ett gott öga till din framtida bakugn :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
teres skrev:Någon som vet vad tull och moms skulle gå på ungefär? Packetet utgår direkt från china.
jag vet inte vad just detta har för tullsats, men jag chansade på 10% och fyllde i på tullverkets kalkylator. med den dyrare frakten fick jag det till en totalkostnad på 1175 kr.

jag beställer ofta från icke-eu-länder och mina paket "fastnar" alltid i tullen.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?