Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Får jag pris i klurigaste rubrik idag eller? 8)

Idag så trädde jag symaskinen och barnen sov/lekte och jag hade faktiskt tiiiiid och jag hade fått tummen ur att ääääääääääääääääääääntligen sätta mig och sy men vad får jag se?! :shock:

En jädra klåfingerapa har vart på symaskinen och nu är pressarfoten puts väck!! :hopmad:

Så nu måste jag hitta den eller köpa en ny för den lär väl vara smått omöjlig att hitta. :(
Av surftrollet
:lol: Oj, förlåt, jag förstår precis hur tråkigt det är. :? Hoppas du hittar den!
Av belinda
:lol:
usch sånt är hemskt. sist jag skulle sy hade "någon" skruvat bort en väldigt viktig liten skruv så att trådspänningen var helt omöjlig att få till :hopmad: tursamt nog hittade jag den ganska snabbt men ändå :roll:
Användarens profilbild
Av sirisirius
belinda skrev:usch sånt är hemskt. sist jag skulle sy hade "någon" skruvat bort en väldigt viktig liten skruv så att trådspänningen var helt omöjlig att få till :hopmad: tursamt nog hittade jag den ganska snabbt men ändå :roll:
morr, att sånt kan få hända! :hopmad:

och så är det extra irriterande att det är symaskinen för den trilskas alltid med mig.
Användarens profilbild
Av zandrama
Här är det den lilla skruvmejseln till nålen som är borta, så nu är det skitjobbigt att byta nål. Fruktansvärt irriterande. :hopmad:
Av tumbler
:hopmad:

:lol:
Användarens profilbild
Av teres
Min applikationspressarfot försvann lääänge, precis lagom till när jag köpt ny så dök den upp! Du har min fulla sympati!

Storan hade under ett par år den stora hjälpsamheten att lägga mammas saker på en bra plats, så att de inte kommer bort. Att mamma sedan tycker att deras plats är bra för början är petitesser! Vi har haft många diskussioner om att i mammas syrum får man inte flytta på saker utan att fråga först, hur bra ide man än har, nu när hon är sex år så börjar det gå in......

en annan mindre irriterande vana har varit att sortera om en del av mina tyger, helt irrationellt har jag sorterat bomullstygerna efter färg, så fort dottern fått chansen har hon sorterat om dem efter henne mycket bättre system
-alltså, fina och fula!
Av Emmiez
men uch då, irriterande när saker försvinner..
Användarens profilbild
Av puppan
teres skrev:en annan mindre irriterande vana har varit att sortera om en del av mina tyger, helt irrationellt har jag sorterat bomullstygerna efter färg, så fort dottern fått chansen har hon sorterat om dem efter henne mycket bättre system
-alltså, fina och fula!
:lol: :lol: Gud så roligt tyckte jag. :wink:

sirisirius:Hoppas du hittar pressarfoten!
Användarens profilbild
Av sirisirius
puppan skrev:

sirisirius:Hoppas du hittar pressarfoten!
I found it!! Snarare än jag ens vågat hoppas tillpåköpet! :D
Användarens profilbild
Av Hello
teres skrev: har hon sorterat om dem efter henne mycket bättre system
-alltså, fina och fula!
Men jag förstår inte att nån kan klaga på ett så eminent system :vågen:
Användarens profilbild
Av Hello
sirisirius skrev:I found it!! Snarare än jag ens vågat hoppas tillpåköpet! :D
Åh, vad skönt! Låg vår fjärrkontroll på samma ställe?? :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
Hello skrev:
sirisirius skrev:I found it!! Snarare än jag ens vågat hoppas tillpåköpet! :D
Åh, vad skönt! Låg vår fjärrkontroll på samma ställe?? :D
Haha.. tyvärr inte! :lol:
Användarens profilbild
Av teres
systemet med fint och fult sortering är inte så dum......om vi hade haft samma smak!
Användarens profilbild
Av Hello
teres skrev:systemet med fint och fult sortering är inte så dum......om vi hade haft samma smak!
:D

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?