Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
i det regnbågsrandiga tyget från Stoff & Stil. Har mycket tyg kvar ännu, men det är ett favvistyg, alla gånger.
Bilden då:

Bild

Tyckte inte jag sydde så mycket förra veckan, men det blev visst hela 9 plagg till slut i alla fall. Börjar första hur folk undrar hur jag hinner med *skratt* men när jag väl sätter fart går det fort trots avsaknaden utav overlock som jag så hett åtrår ;-)
Användarens profilbild
Av Sanfora
Åh vad snyggt! Verkligen bra jobbat!
Av nanook
:love:
Användarens profilbild
Av Hello
Det är verkligen ett underbart tyg! Jättefina!
Användarens profilbild
Av magdape
Jättefina! :love:
Av tumbler
:love:
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Vad tuffa de blev. Ser väldigt mjuka och mysiga ut. Men jag tror att mina barn aldrig skulle komma ur dem på mornarna. :)
Användarens profilbild
Av Mammut
:love: Såå fina!!
Men allvarligt, jag trodde absolut att du hade värsta räseroverlocken!! Menar du att det kan bli sådär fint med en vanlig maskin? Då har jag inget att skylla på längre alltså...bara att ta fram trikåtyg o börja sy!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Åh, vad härliga! :app: Jag väntar på en laddning från stoff o stil nu där det finns X antal meter beställt av samma tyg!:D
Användarens profilbild
Av linafelicia
Underbara!
Jag har en bit av samma tyg liggande här hemma. Tanken är att det ska bli body till lillskrutten i magen och matchande tröja till blivande storebror.
Man blir så glad av dom färglada ränderna tycker jag. :love:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?