Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag är helt oerfaren pärlare, men sitter här och väntar på en bild på ditt första alster!
Av FiaLisa
Sötvattenspärlor brukar det finnas massor av på Tradera. Det kan bli rätt billigt om man inte dras med i tävlingshetsen och bara måste vinna auktionen till varje pris.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Molinia skrev:Jag kan tipsa om www.zionesse.se där köper jag alla mina pärlor. http://www.beadandbutton.com/bnb/default.aspx är bra för att lära sig olika tekniker.

Jag har gjort en del smycken i bl a peyote, men kan tyvärr inte ladda upp bilder...
Jag är en nyfiken själ så jag kan ladda upp dem åt dig på min hemsida. Det är bara att maila dem till mig isåfall. :)

zmurfylove@yahoo.se är min mailadress.
Användarens profilbild
Av Molinia
Zmurfan, bilderna är skickade! Tyvärr har jag bara bilder på några få av alla smycken jag gjort, då flertalet är bortskänkta...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Här är Molinias bilder:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Anso
WOW! Vilka smycken, vilket jobb!!!
Jag gillar de där små "klasarna" med pärlor. :tumsup:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Åh så fina!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Jättefint! Jag har gjort ett litet halsband och en "gloria" (hittar inget bättre ord, pärlor på flera trådar som liksom ska sväva runt huvudet) till Mathilda som ska vara brudnäbb på lördag när min syrra gifter sig. Och blivit helt fascinerad över hur kul det här var. Idag har jag lånat en bok på biblioteket också, som vi har läst andäktigt tillsammans, jag och barnen... :love:
Användarens profilbild
Av Summer
*tass*
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
tass
Användarens profilbild
Av Hello
Å, himmel, så tjusigt!! Och vilket pill!! :urule:
Användarens profilbild
Av Molinia
Hello skrev:Å, himmel, så tjusigt!! Och vilket pill!! :urule:
:rodna: Dessbättre är det enkla tekniker, fast somliga tar tid...
Jag delar gärna med mig av tips på lämpliga pärlsorter, om någon är intresserad.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?