Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimina
en meter lovely kanintyg hittade hem till mig, och idag har det blivit två saker gjorda:

Bild

en present till min kompis nyfödda dotter, och

Bild

en vårmössa till junior!

jag är så glad att också ha fått använda detta fina tyg, tack florin! :D
Användarens profilbild
Av Squig
Superfina!!!!!!
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefina!

(men jag blir lite nervös att bebisen ska sätta den lilla spegelpaljetten i halsen)
Användarens profilbild
Av milimina
Fryle skrev:Jättefina!

(men jag blir lite nervös att bebisen ska sätta den lilla spegelpaljetten i halsen)

den är ordentligt fastsydd ;) jag har provdragit, och den håller för en hel del även själva knappen. den är dessutom förankrad i en knapp på baksidan. men om hon som ska få den inte vill ha kvar den är det inte så svårt att ta bort den igen. :)

jag försökte få till en livebild med mössan idag, men modellen (som f.ö hatar mössor) sprang bara iväg. jag har fyra suddiga bilder på en 19-månaders i full karriär bort från mig. :roll: men den sitter bra på! jag var lite rädd att den skulle vara för stor.
Användarens profilbild
Av Fryle
milimina skrev:
Fryle skrev:Jättefina!

den är ordentligt fastsydd ;) jag har provdragit, och den håller för en hel del även själva knappen. den är dessutom förankrad i en knapp på baksidan. men om hon som ska få den inte vill ha kvar den är det inte så svårt att ta bort den igen. :)

jag försökte få till en livebild med mössan idag, men modellen (som f.ö hatar mössor) sprang bara iväg. jag har fyra suddiga bilder på en 19-månaders i full karriär bort från mig. :roll: men den sitter bra på! jag var lite rädd att den skulle vara för stor.
Jag litar på att du har koll, är bara lite nervöst lagd. Kul att mössan passade. Förr eller senare blir det kanske en bild.
Användarens profilbild
Av Lydia
Fina!
Jag sydde en sån mössa härom dagen, Hanna fick den i påskägget :lol: (jag gjorde min i grön trikå från E-slöjd, med ljusgrön-grönrandig trikå längst ner mot pannan)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?