Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Vi har en klädkammare innanför vårt sovrum, och vi brukar ju springa in dit på morgonen halvnakna och klä på oss :roll: .
Just nu finns det ingen gardin i fönstret och är alltså full insyn där, inte så bra.
Jag har en idé om att göra en enkel veckgardinsliknande gardin.
En rektangulär gardin som hänger på en stång upptill och har några öljetter på sidorna så att man kan hänga upp den halvvägs på krokar på sidorna när man vill ha in lite ljus.
Förstår ni hur jag menar? Kan det funka tro?
Användarens profilbild
Av jag71
SOm jag ser det fungerar det men jag är lite trött just nu så jag kanske ska återkomma (fast jag tror att du menar så som jag tänkt göra och jag tror att det skulle fungera så... )
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag har sytt gardiner till mitt kök som ser ut såhär när den är helt nerfälld:
Bild
Och sen kan man hänga upp den olika mycket med hjälp av små flärpar med öljetter på.
Bild
Bild
Bild
För att den ska vika sig snyggt har jag sytt kanaler med lattor i som går tvärs över.
Bild
Längst upp sitter den fast med små öglor i krokar.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin linafelicia ungefär så hade jag tänkt fast att ha öljetterna på kanten, men då kanske den böjer sig i mitten, din ide såg lite smartare ut.
Tack för bilderna

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?