Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag är helt surrig i kroppen. Nu har jag gått och värk på att komma på något kreativt till en ny datorväska i säkert tre månader. Till slut så hade jag fått ihop det mesta i skallen, men man vet ju aldrig hur det blir i verkligheten. Och så blir det precis så bra som man har tänkt sig... JIHOOOOO!!!!

Bild

En detaljbild på väskan. Taket är locket som alltså går att lyfta och så stoppar man i datorn. Någon kanske känner igen katten från tidigare grejer jag har gjort...

Bild

Det var gräsligt mycket jobb med den, men jag är helt kär i min nya datorväska. Det ska bli SÅ kul att få ta den till jobbet på tisdag och visa upp den för mina kollegor.

Fler detaljbilder finns i bloggen. Hinner inte lägga in fler bilder nu. Ska sitta och klappa datorväskan i kväll....

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kotten
Herre gud vad du är duktig! :shock:
Användarens profilbild
Av äpplebus
Fin! Jag tycker du ska vara jättenöjd med ditt alster.

Liten fråga: Var kommer dina namnband ifrån?
Användarens profilbild
Av Kaja
äpplebus skrev:Fin! Jag tycker du ska vara jättenöjd med ditt alster.

Mina namnband. Jag specialbeställde dem för att jag retade mig på att deras standardetiketter var lite för stora på höjden, lite för smala, hade texten på fel håll och dessutom inte hade mitt typsnitt. Det blev lite dyrare förstås, men om man köpte 500 så blev kostnade bara 200 kronor mer än för 300, som är minimigränsen... Joachim gjorde förhandsgranskningsbilder åt mig innan jag bestämde mig.

//Kaja
Användarens profilbild
Av äpplebus
Kaja skrev:
äpplebus skrev:Fin! Jag tycker du ska vara jättenöjd med ditt alster.

Mina namnband. Jag specialbeställde dem för att jag retade mig på att deras standardetiketter var lite för stora på höjden, lite för smala, hade texten på fel håll och dessutom inte hade mitt typsnitt. Det blev lite dyrare förstås, men om man köpte 500 så blev kostnade bara 200 kronor mer än för 300, som är minimigränsen... Joachim gjorde förhandsgranskningsbilder åt mig innan jag bestämde mig.

//Kaja
Tack för svaret :urule:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Å, vilken fin. Jag gissar att barnen är avundsjuka på mammas väska..
Användarens profilbild
Av Kaja
Sannasmamma skrev:Å, vilken fin. Jag gissar att barnen är avundsjuka på mammas väska..
De sover nu, tack och lov, men risken finns väl att jag får två nya beställningar i morgon bitti....

//Kaja
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Kaja skrev:
Sannasmamma skrev:Å, vilken fin. Jag gissar att barnen är avundsjuka på mammas väska..
De sover nu, tack och lov, men risken finns väl att jag får två nya beställningar i morgon bitti....

//Kaja
det kan du nog räkna med :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Klart unik och underbar!
Av corona
Vilken underbar!!!! :loving:
Användarens profilbild
Av Totte
WOW! Härlig väska, vilket jobb :D
Användarens profilbild
Av Monia
Kotten skrev:Herre gud vad du är duktig! :shock:
:iagree: :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?