- ons mar 19, 2008 22:19
i en blogg hittade jag detta, skall säljas av jofotex
vitt med rött, brunt eller blått tryck. jag är kär

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Kaja skrev:139 kronor metern på 1,60 bredd. Det går att beställa provbitar har en fågel viskat...jo, men det kan du visst. mina flickor skulle bli så fina i kaja-sydda förklädesklänningar
Själv så KAN jag inte köpa det... Har fått hem över 35 meter tyg i förra veckan... jag får inte plats med mer innan jag har stuvat undan det jag har...
//Kaja
Sannasmamma skrev:Kaja skrev:139 kronor metern på 1,60 bredd. Det går att beställa provbitar har en fågel viskat...jo, men det kan du visst. mina flickor skulle bli så fina i kaja-sydda förklädesklänningar
Själv så KAN jag inte köpa det... Har fått hem över 35 meter tyg i förra veckan... jag får inte plats med mer innan jag har stuvat undan det jag har...
//Kaja
Kotten skrev:Vad är det för slags tyg tror du?det är trikå. interlocktrikå. säger inte mig nåt alls dock
Sannasmamma skrev:Sannasmamma skrev:Kaja skrev:139 kronor metern på 1,60 bredd. Det går att beställa provbitar har en fågel viskat...jo, men det kan du visst. mina flickor skulle bli så fina i kaja-sydda förklädesklänningar
//Kaja![]()
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?