Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
kompisen min önskar sig en ABC i doppresent, pojken är 2 mån, och satt hyfasat i min vanlga abc, men jag skulle inte våga använda den personligen någon längre stund iom att han är så kort (typ 62 cm) men han väger nästan 8 kg (så babybjörnen är rätt körd för deras del.)
nån som har lust att hjälpa mig att tänka hur man bäst löser det hela?
Användarens profilbild
Av Helen
Har du något du kan låna ut till kompisen under tiden tills barnet sitter bra i ABC selen?

Jag vet inte hur mycket du vill ge... annars hade jag nog gett en ringsjal också som hon kan använda tills barnet vuxit i selen. Det går ganska snabbt. ca 2 månader så sitter han säkert kanon i en ABC.

Eller låna henne en ringsjal under tiden om du har någon att avvara.

Eftersom du säger ABC så gissar jag på att hon hellre skulle använda en ringsjal än en långsjal. Jag kan ha fel.
Användarens profilbild
Av Panakeia
hon vill inte ha ringsjal, jag erbjöd henne det, hon testa och tyckte inte det var bra. långsjalen håller hon på å exprimenterar med och säger att hon köper en när hon har testat fördigt typ....
Användarens profilbild
Av Alven
Men det ska ju gå att bära i grodposition i abc (alltså benen innanför...)? Har ni testat det?
Användarens profilbild
Av Panakeia
va jag e rädd för är att han trillar ut under axelremmarna remmarna, iom att han e så krumm ännu....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?