Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Problem med internet gör att jag tar emot beställningar tom kl 20 tisdag 25/3.

Jag har tagit på mig den hittills inte så tunga uppgiften att samla kanintygsbeställningar till Göteborg (kan du hämta här så kan jag beställa åt dig med).

Färprover:
http://www.jnydesign.blogspot.com/

Följande kan beställas:
Turkos med brunt kanintryck
Benvit med brunt kanintryck
Turkos med lila kanintryck
Benvit med Lila kanintryck
Turkos enfärgat
Benvit enfärgat

2 meter 150 kr/meter + frakt 60 kr
5 meter 140 kr/meter + frakt 80 kr
10 meter 120 kr / meter + frakt 165 kr
20 m 105kr/meter + frakt 215 kr

Vi är just nu i intervallet 140kr/meter

Vill du ha tyg? Skicka ett PM till mig med vad du vill ha och hur mycket, inkludera även din e-post adress. Jag kontaktar dig sedan via e-post med betalningsinfo den 24/3.
Senast redigerad av Summer den tis jun 03, 2008 21:19, redigerad totalt 8 gång.
Användarens profilbild
Av Summer
Apelsin skrev:delas frakten på antal beställare eller på antal meter man beställer?
Kanske vi som beställer kan komma överens om, rättvisas känner jag är att man betalar sin del i efter antalet meter man vill ha.

Vi har kommit till intervallet 120kr/meter nu! :D
Användarens profilbild
Av Amaltea
Puffar upp medans jag funderar :roll:
Användarens profilbild
Av Summer
Hugos mamma skrev:Puffar upp medans jag funderar :roll:
Fundera du... :D
Användarens profilbild
Av elli
Jag funderar oxå och kommer med fråga, hur gör vi när tyget kommit, ska vi hämta de hos dig eller ska du skicka det till oss?
Användarens profilbild
Av Summer
elli skrev:Jag funderar oxå och kommer med fråga, hur gör vi när tyget kommit, ska vi hämta de hos dig eller ska du skicka det till oss?
Jag kan tänka mig att skicka, plastpåse och tejp kan jag bjuda på, vet inte vad frakterna kan hamna på. Annars jobbar jag inne i stan eller bor lite utanför i torslanda postnummerområde och man kan få hämta på valfri plats. Jag har absolut inget problem med att skicka om det känns bäst. Blir kanske billigare än att beställa själv direkt i alla fall om man inte ska ha mycket (och är man flera på samma plats kan man ju samfrakta dit också...).
Användarens profilbild
Av elli
Summer skrev:
elli skrev:Jag funderar oxå och kommer med fråga, hur gör vi när tyget kommit, ska vi hämta de hos dig eller ska du skicka det till oss?
Jag kan tänka mig att skicka, plastpåse och tejp kan jag bjuda på, vet inte vad frakterna kan hamna på. Annars jobbar jag inne i stan eller bor lite utanför i torslanda postnummerområde och man kan få hämta på valfri plats. Jag har absolut inget problem med att skicka om det känns bäst. Blir kanske billigare än att beställa själv direkt i alla fall om man inte ska ha mycket (och är man flera på samma plats kan man ju samfrakta dit också...).
Jag gissar att jag är ensam här, vi kanske kan ta de där med hur vi fraktar när vi vet när tyget kommer.

Vi är ju ner till Gbg ca en gång i månaden i allafall så de kanske passar att hämta.

Jag skickar PM
Användarens profilbild
Av Summer
Vi har kommit över 20m :D

Skickar nog ut kontonummer och liknande imorgon.
Användarens profilbild
Av naimiez
tag 2 m av varje, turkos med brunt tryck och vitt med brunt tryck.... ;-)
Av JoJsMamma
Jag vill jättegärna ha: (om jag inte är försent ute)
2 m vitt m brunt tryck och 2 m vitt m lila tryck.
Användarens profilbild
Av Summer
Om någon känner sig sen men vill ha så pm:a mig, nätet mitt har trasslat idag och jag har inte fått iväg några bekräftelser eller beställning...

Håller tummarna för nät imorgon, annars får jag fixa det på lunchen på jobbet på onsdag...
Användarens profilbild
Av Summer
Jag tror jag har summerat fel i era mail!!!, på hemsidan står ett pris per meter för alla tyger men i mailet jag fått så är enfärgat billigare!!!

Så här står det i mailet:
@@@@
Men jag har också utarbetat en prislista vilket innebär att de som köper mer tyg får det billigare och de som köper över 20 meter får samma pris som jag köper in det för. Detta för att jag vill packa så lite som möjligt. Man får gärna gå ihop och beställa. och 20 meter, gäller 20 meter totalt, det går bra att blanda färger.

Jag kommer också att ha ett fast pris på frakt, där jag också har lagt på 5 kr för emballage, också en kostnad som blev dyrare än jag trott förra gången.

Så här kommer prislistan se ut: ( Men observera att den bara gäller för er som var med första gången)
2m 150 kr/ meter Frakt 60kr
5m 140 kr/meter Frakt 80 kr
10 m 120 kr/ meter Frakt 165 kr
20 m 105kr/meter, Frakt 215 kr

Enfärgat kommer också att höjas till 90 kr metern men köper du totalt 20 meter har du möjlighet att köpa det för 78 kr/meter.
@@@@

Så ni som har valt enfärgat kan dra av 105-78kr=27kr/enfärgad meter.

Jag skickar nya mail till de av er som också har beställt enfärgat!
Användarens profilbild
Av Tabby
Åhnej, har helt missat detta, då jag inte surfar så mycket nu. Men om det finns möjlighet vill jag gärna ha 2 m av turkos med brunt tryck.
Av Summer@work
Tabby skrev:Åhnej, har helt missat detta, då jag inte surfar så mycket nu. Men om det finns möjlighet vill jag gärna ha 2 m av turkos med brunt tryck.
Jag kan höra efter om jag får komplettera ordern. Skickade in igår...
Användarens profilbild
Av Summer
Jag fick komplettera orden med Tabbys 2 meter, det innebär att frakten per meter blev 0,40kr billigare för oss andra. Antingen får jag ge tillbaka det senare eller så drar ni av det själva på det ni sätter in.

OBS. Jag tar inte fler efterbeställningar nu.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?