- mån mar 17, 2008 12:36
På torsdag ska jag göra en premiärtur till Stoff & Stil Malmö...vad får jag inte missa???

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
MammaTess skrev:På torsdag ska jag göra en premiärtur till Stoff & Stil Malmö...vad får jag inte missa???Mig!![]()
MammaTess skrev:På torsdag ska jag göra en premiärtur till Stoff & Stil Malmö...vad får jag inte missa???Att ha en ngt begränsad budget!![]()
sirisirius skrev:tandtrikåtyget ångra jag att jag inte köpte senast jag var där.Är det bra? Ska beställa lite i veckan och har kikat flera ggr på just det.
McMorrigan skrev:Har för mig att jag tyckte det var lite tunt och att det var därför jag inte köpte det.sirisirius skrev:tandtrikåtyget ångra jag att jag inte köpte senast jag var där.Är det bra? Ska beställa lite i veckan och har kikat flera ggr på just det.
sirisirius skrev:Fast det kan ju bli bra till sommaren!McMorrigan skrev:Har för mig att jag tyckte det var lite tunt och att det var därför jag inte köpte det.sirisirius skrev:tandtrikåtyget ångra jag att jag inte köpte senast jag var där.Är det bra? Ska beställa lite i veckan och har kikat flera ggr på just det.Men som sagt, jag ångrar mg, det är coolt!
exiteme skrev:Oh vad jag ska spanaMammaTess skrev:På torsdag ska jag göra en premiärtur till Stoff & Stil Malmö...vad får jag inte missa???Mig!![]()
MammaTess skrev:Vet ni, det här känns nästan som att vänta på julafton*ler*stoff och stil är alltid julafton!!
zandrama skrev:Jag vill OCKSÅ! Undras om man ska ta en tygköpartur nångång till södra Sverige. Inkl Borås och Stoff&Stil... Och Gittes är det som ligger där nere också va? Nåja, det får bli när jag har blivit rik.erbjuder övernattning i höjd med redlunds manufaktur http://www.redlunds.se/ och skroten mm
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?