Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
du får inte missa nått! :lol: tandtrikåtyget ångra jag att jag inte köpte senast jag var där.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill OCKSÅ! Undras om man ska ta en tygköpartur nångång till södra Sverige. Inkl Borås och Stoff&Stil... Och Gittes är det som ligger där nere också va? Nåja, det får bli när jag har blivit rik. :roll:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Kolla i katalogen innan du åker dit.
Jag tycker att det är så stort och så mycket fint som samtidigt är billigt att när jag väl är där köper jag nästan inget för det blir för svårt att välja :hmm:
Blixtlås är löjligt billigt om man jämför med många andra tygaffärer men då gäller det att veta ungefär vilka färger och längder man behöver. Speciellt kraftiga delbara blixtlås kan man spara mycket på att köpa där.
Dom brukar ha billiga stuvbitar trikå, det köper jag nästan alltid.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
MammaTess skrev:På torsdag ska jag göra en premiärtur till Stoff & Stil Malmö...vad får jag inte missa??? :D :wink:
Att ha en ngt begränsad budget! :wink:
sirisirius skrev:tandtrikåtyget ångra jag att jag inte köpte senast jag var där.
Är det bra? Ska beställa lite i veckan och har kikat flera ggr på just det. :)
Användarens profilbild
Av sirisirius
McMorrigan skrev:
sirisirius skrev:tandtrikåtyget ångra jag att jag inte köpte senast jag var där.
Har för mig att jag tyckte det var lite tunt och att det var därför jag inte köpte det. :hmm: Men som sagt, jag ångrar mg, det är coolt! 8)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
sirisirius skrev:
McMorrigan skrev:
Har för mig att jag tyckte det var lite tunt och att det var därför jag inte köpte det. :hmm: Men som sagt, jag ångrar mg, det är coolt! 8)
Fast det kan ju bli bra till sommaren! :D
Av MammaTess
exiteme skrev:
MammaTess skrev:På torsdag ska jag göra en premiärtur till Stoff & Stil Malmö...vad får jag inte missa??? :D :wink:
Mig! :wink:
Oh vad jag ska spana :D
Av MammaTess
Vet ni, det här känns nästan som att vänta på julafton*ler*
Användarens profilbild
Av sirisirius
MammaTess skrev:Vet ni, det här känns nästan som att vänta på julafton*ler*
stoff och stil är alltid julafton!! :D
Av MammaTess
Hoppas bara att det inte snöar och är halt, för då ställs resan in :roll: :?
Användarens profilbild
Av linafelicia
Blev det någon resa?
Hittade du något roligt?
Jag var där igår och hittade ett jättefint velourtyg i turkost som ska bli ett par mysbyxor och tröja till Rasmus och sen köpte jag en stuvbit tunn turkos trikå som ska bli en tröja till mig själv.
För min del blev det verkligen ett fynd för jag var där med mamma och hon envisades med att betala mitt tyg :lol: Billigare kan det inte bli...
Användarens profilbild
Av aspen
zandrama skrev:Jag vill OCKSÅ! Undras om man ska ta en tygköpartur nångång till södra Sverige. Inkl Borås och Stoff&Stil... Och Gittes är det som ligger där nere också va? Nåja, det får bli när jag har blivit rik. :roll:
erbjuder övernattning i höjd med redlunds manufaktur http://www.redlunds.se/ och skroten mm ;-)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?