Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tjips
Hej,

Jag funderar på hur invecklad en bärpåse egentligen måste vara. Jag har 2 bitar rundstickat trikåtyg (som 2 tuber alltså) och tänker mig att det kanske skulle gå bra att bara klippa till rätt längd och behålla rundstickningen, dvs strunta i att sy en "vagga" till bebben och bara ha tyget som det är, rakt.

När jag testar känns det helt ok eftersom tyget är så stretchigt, kan dock bara testa på en docka eftersom bebben är kvar i magen. Någon som sytt bärpåse som har erfarenheter? (Jag vet att det finns instruktioner på BäraNära, men inte på ett rakt tyg) Vilken längd tror ni är lagom?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om du bara ska ha en påse som bärpåse så skulle jag någ ändå satsa på att göra sittdelen skålad precis som TinaW visar på BäraNära.se men om du har tänk göra som en sån dubbelbärpåse i trikå där barnet sitter precis som i bas-x (kommer inte på namen nu - tricotti kanske?) så borde det funka fint med att ha helt raka påsar?!
Användarens profilbild
Av tinaw
Du kan sy rakt om du vill, men du blir nog mer nöjd med en skålad ärligt talat. Gå på djupaste längden på skålen om du gör den rak.
Av tjips
Tacktack!

Jag tror faktiskt att jag gör en enkel som jag skålar lite och en dubbel rak. Återkommer med rapport :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?