Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jodå. Jag fortsätter med mina tröjor. Med en cykel denna gång. Sonen lever för att cykla och det är klart att han ska få en cykeltröja. Jag har ju snöat in på E-slöjds tyger, så det är deras som vanligt....

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jättefin!
Är det ett tryck eller är det påsytt?
Användarens profilbild
Av Kaja
sagogrynet skrev:Jättefin!
Är det ett tryck eller är det påsytt?
Det är en applikation som jag själv har ritat och klippt ut av samma tyg som övriga tröjan, fast i vitt, och sedan sytt fast med satängsöm. Det är inte HELT enkelt att få till helt runda saker på symaskin... Men, hjulen blev bra, däremot så skulle nog huvudet kunna ha blivit LITE bättre, men det syns inte om man inte sticker näsan i tröjan...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:Jätte fint Kaja!!!! Gillar verkligen applikationer, måste våga prova jag oxå!!!!
Gör inte det... När man väl har provat så vill man inte göra något annat. Å andra sidan så ser det ut som om jag kommer att få göra applikationer ett tag framöver nu. Det var någon kompis som hade barn som behövde tröjor och så behöver barnen lite nya kläder, Jakob växer som ogräs. Jag har åtminstone 4 tröjor som är på G och planer för 10 till.... Och efter senaste utflykten till E-slöjd så har jag tyg till det också....

//Kaja
Av Cirynne
Så snyggt! Dina applikationer är jätte-snygga.

Verkar som om du har riktigt mycket tröj-sömnad framför dig! :D
Användarens profilbild
Av binaem
snyggt jobbat!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Shit, jag måste skaffa mig en overlock så jag kan sy trikå.....
Av anna m
:shock: :love:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:tumup: :tumup:
Användarens profilbild
Av Anso
:vågen: :rock: :urule: :tumsup: Urhäftigt!
Jaha, tack då får jag väl köpa lite E-slöjdstrikå också för de där färgerna var ju jättensnygga. Tack för ett nytt köpbegär! :mrgreen: :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Anso skrev::vågen: :rock: :urule: :tumsup: Urhäftigt!
Jaha, tack då får jag väl köpa lite E-slöjdstrikå också för de där färgerna var ju jättensnygga. Tack för ett nytt köpbegär! :mrgreen: :wink:
För att du ska bli ännu mer sugen.... Fler detaljbilder och större bilder i bloggen... 20 meter eller något var det visst som följde med hem efter besöket där häromdagen... Så det blev???!!!

Bild

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?