Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av soffan
Jag vill vill vill lära mig att sy, och funderar på att skaffa mig en symaskin.
Såg att det fanns en billig modell på ikea och det skulle ju vara skönt om maskinen inte är allt för dyr eftersom jag inte vet hur mycket den kommer att användas, så är den bra eller har ni tips på någon annan billig och bra maskin??
Användarens profilbild
Av soffan
oj :oops: tack!! Den verkade ju sådär!!
Användarens profilbild
Av Anna
om man hållar lite utkik så har Jysk ibland i sina reklamblad huskvarnas billighetsmaskin (huskystar?) för en inte alltför stor peng, den tror jag med på.
Användarens profilbild
Av whoopsie01
Jag köpte en Brother LS2125 på Siba för en månad sen för knappt tusenlappen och jag är nöjd så här långt. Har inte heller så mycket sy-erfarenhet, men jag har lyckats sy två par gardiner, en långsjal och två meitaier på den samt fållat en Mimmis krinklade... Duger för mina behov alltså :tumsup:
Användarens profilbild
Av florin
Till enkel sömnad i vävda tyger så fungerar nog nästan alla maskiner men rpoblem brukar uppstå när man ska ge sig på trikå, fleece, vaxduk eller sy med tvillingnål....

Å brothters maskiner är nog mycket bättre än ikeas :lol:
Användarens profilbild
Av whoopsie01
florin skrev:Till enkel sömnad i vävda tyger så fungerar nog nästan alla maskiner men rpoblem brukar uppstå när man ska ge sig på trikå, fleece, vaxduk eller sy med tvillingnål....

Å brothters maskiner är nog mycket bättre än ikeas :lol:
Min Brother fixade fleece utan problem iallafall, hade det i midjebältet på meitaierna =) Men trikå eller vaxduk törs jag inte uttala mig om än... Återstår och se, med andra ord.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?