Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
belinda skrev:...någon som gjort det? De ska ju vara bra har jag hört. Jag är sugen på att virka nån själv :D
jag har köpt garn till det ... men än har det inget blivit än.
jag minns att kärleksknutar är bra just till trasor men jag minns inte om jag kom över nått mönster.
Av belinda
trollmamma skrev:
belinda skrev:...någon som gjort det? De ska ju vara bra har jag hört. Jag är sugen på att virka nån själv :D
jag har köpt garn till det ... men än har det inget blivit än.
jag minns att kärleksknutar är bra just till trasor men jag minns inte om jag kom över nått mönster.
:D

kärleksknutar? det har jag nåt minne av, vet du hur man gör dem?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göra :vågen:
Av belinda
Knyttet & K skrev:Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göra :vågen:
klippansfina lingarn? har du någon länk? :D

Jag skulle vilja hitta lingarn i klara fina färger, nån som har nåt tips?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
belinda skrev:
Knyttet & K skrev:Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göra :vågen:

Nu ljuger jag, jag tror det är lingarn från Yllet jag brukar stå och sukta efter. Fast jag tror Klippan också har, det kan vara det de säljer på Hemslöjden när jag tänker efter. Båda finns iaf i massa fina och starka färger.
Ska se om jag hittar länkar.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
belinda skrev:

Garnstudio har precis kommit med ett lingarn, jag har för mig att det fanns rätt glada färger. Men det går ju att kolla på hemsidan.
Av belinda
Kaffemoster skrev:
belinda skrev:

Garnstudio har precis kommit med ett lingarn, jag har för mig att det fanns rätt glada färger. Men det går ju att kolla på hemsidan.
Ja jag såg dem! de var fina faktiskt :D men vill ändå ha starkare, klarare färger.
Av Britt
Verkar betydligt enklare än att väva en själv...
Då måste man ha 8 skaft och trampor :shock: .
Tyckte inte det såg så avancerat ut, men det var det visst enligt min vävfröken...
Användarens profilbild
Av Fryle
Tänk! alldeles precis skulle jag starta en tråd för att visa upp mina stickade och virkade trasor! Jag tror bestämt jag ska starta den tråden nu...
Användarens profilbild
Av trollmamma
jag gjorde ett virk försök ... men jag är inte helt nöjd jag kommer följa en sånn tråd för det är en sånn praktisk o utvecklings bara grej !!!

Jag hittade denna kärleksknut beskrivning frågan är måtten o sånn't
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?