- lör mar 08, 2008 08:32
...någon som gjort det? De ska ju vara bra har jag hört. Jag är sugen på att virka nån själv 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
belinda skrev:...någon som gjort det? De ska ju vara bra har jag hört. Jag är sugen på att virka nån självjag har köpt garn till det ... men än har det inget blivit än.
trollmamma skrev:belinda skrev:...någon som gjort det? De ska ju vara bra har jag hört. Jag är sugen på att virka nån självjag har köpt garn till det ... men än har det inget blivit än.
jag minns att kärleksknutar är bra just till trasor men jag minns inte om jag kom över nått mönster.
Knyttet & K skrev:Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göraklippansfina lingarn? har du någon länk?
belinda skrev:Nu ljuger jag, jag tror det är lingarn från Yllet jag brukar stå och sukta efter. Fast jag tror Klippan också har, det kan vara det de säljer på Hemslöjden när jag tänker efter. Båda finns iaf i massa fina och starka färger.Knyttet & K skrev:Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göraklippansfina lingarn? har du någon länk?
Jag skulle vilja hitta lingarn i klara fina färger, nån som har nåt tips?
Knyttet & K skrev:Här finns Yllets: http://www.yllet.se/cgi-bin/WebObjects/ ... .1.0.1.3.1tack
belinda skrev:Garnstudio har precis kommit med ett lingarn, jag har för mig att det fanns rätt glada färger. Men det går ju att kolla på hemsidan.Knyttet & K skrev:Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göraklippansfina lingarn? har du någon länk?
Kaffemoster skrev:Ja jag såg dem! de var fina faktisktbelinda skrev:Garnstudio har precis kommit med ett lingarn, jag har för mig att det fanns rätt glada färger. Men det går ju att kolla på hemsidan.Knyttet & K skrev:Åh, jag som så ofta dreglat över Klippans fina lingarn men har inte velat köpa det eftersom jag är så dålig på att sticka. Men virka trasor skulle jag ju kunna göraklippansfina lingarn? har du någon länk?
Humle skrev:Jag googlade och hittade detta mönster http://www.jarbo.se/i2/sites/jarbo/file ... /90201.pdf den trasan är stickad med virkade kanter. Jag har inte provat själv men blev lite sugen, nån gång i framtiden kanske?tack för länk!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?