Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Charlotta JOhansson
Jag dök ner i min tyg-sparlåda i dag, och hittade en gammal gardin som kanske kunde funka. Nu har gardinen blivit en 4 meter lång sjal, men ser fortfarande ut som en gardin... :? Ska prova den på tösen i morgon och utvärdera tygets eventuella sjalegenskaper.

Nästa projekt blir att hitta ett snyggt tyg som tillåter sjalen att få se ut som en sjal... :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
Jag säger till dig som till alla andra som vill ha en billig skön sjal, LOVISA från jysk(svart/vit randigt 5m bunt blir ca 4.5 om man tumlar den).
Den blir jätte fin å färga. Min är svart/röd numera.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har ett full långt och halvbredd Louisa om det skulle vara intressant. För tvättat /krympt. Bilder finns :)
Av Charlotta JOhansson
zero.sara skrev:Har ett full långt och halvbredd Louisa om det skulle vara intressant. För tvättat /krympt. Bilder finns :)
Det måste vara det tyget som jag klämde på inne på Jysk härom dagen. Svart och vitrandigt. Kändes verkligen som ett sjaltyg, men jag vågade inte köpa det då.

Visst räcker en längd till två sjalar bredvid varandra? Har jag förstått dej rätt, att du har sytt en sjal, och att det blev tyg till en sjal över? Perfekt!!

Ser framför mej det tyget färgat i mörk turkos, eller varm lila... snyggt! :wink:

Jag PM:ar dej.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?