Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av frida
Har sytt trainingpants till Amanda. Ville ha en byxa som tar en kissning om det behövs och som kan dras upp och ner lätt.
Byxorna har en tredjedels bambuinlägg som är ihopsytt med PUL. Sen är det isytt i trosan bara bak och fram. Det som sticker ut i grenen böjer sig mjukt.
De funkar jättebra! *tipstipstips*
Bild

Bild

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Blixa
Smart och skönt! Du får gärna sälja dem till mig när de blivit för små :wink:
Användarens profilbild
Av aneeha
:urule:
Användarens profilbild
Av Squig
Superfina! Måste få se på nästa träff!!! :eld:
Användarens profilbild
Av 4ungar
sååå smart :vågen: måste lägga på minnet :D
Användarens profilbild
Av Deja
Men vad fina! Önskar att jag var lika händig som du!
Av Nettan
jättesmart
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Smart!
Jag har funderat på något liknande, att sy bambuinlägg i trosor för att få en smidig blöja utan flärpar och knappar som blir klumpiga och trycker när man sjalar. Nu blev jag inspirerad att genomföra planerna :D
Av Elna
åh, vad fina, är trosorna köpta? eller har du sytt dem också?

jag gjorde något lite liknande när min stora var liten, men då använde jag de mjuka imsebyxorna de som är luftiga (tunnt syntetmaterial som andas) och sydde i inlägg av rutvävd blöja, för jag gillade att kunna knäppa upp dem om-i-fall att och slippa ta av skor som man behöver med vanliga träningspants, men ändå tunna och smala i grenen så det är ett annat tips om man har blöjbyxor över som inte är plastiga
gjorde några där jag sydd i flannell i stickade yllebyxor också, funkade faktiskt bra tills hon fick utslag av ull
sen skulle jag sy fleecebyxor med inlägg men då blev vi blöjfria och övergick till H&M's eminenta shorts-trosor
:blahblah:
Användarens profilbild
Av frida
Elna skrev:åh, vad fina, är trosorna köpta? eller har du sytt dem också?

:
Nä trosorna är vanliga köpes. Det var lite vitsen att syprojektet skulle vara överkomligt. (Lindex har 2 för 39 vita.)

Jag har funderat på något liknande, att sy bambuinlägg i trosor för att få en smidig blöja utan flärpar och knappar som blir klumpiga och trycker när man sjalar
Bambun suger bra så det är nästan byxblöja för bebis. Kanske ett halvt inlägg eller dubbelvikt.
Användarens profilbild
Av Squig
Vart hittar man förresten bambu????
Användarens profilbild
Av Kusmi
Ser lagom svårt ut!
Användarens profilbild
Av aneeha
Squig skrev:Vart hittar man förresten bambu????
vill du ha frotté kan du få köpa en bit av mig.
Användarens profilbild
Av Squig
aneeha skrev:
Squig skrev:Vart hittar man förresten bambu????
vill du ha frotté kan du få köpa en bit av mig.
Funkar det bra? Jag fattar inget av egensydda blöjor. Men jag har ju tyg från bambinos tygblöjor. Men det ska ju vikas tre gånger :hmm: Går det att använda de ändå om man klipper annan form på dem??

Men jag köper gärna en bit av dig ändå nästa gång vi träffas!
Användarens profilbild
Av frida
Squig skrev:
Funkar det bra? Jag fattar inget av egensydda blöjor. Men jag har ju tyg från bambinos tygblöjor. Men det ska ju vikas tre gånger :hmm: Går det att använda de ändå om man klipper annan form på dem??
Allt tyg som suger bra och är mjukt borde funka, vik och sy ihop typ.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?