Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
har nyss fått veta att min kusin ska ha bebis i augusti :vågen: och jag skulle vilja ge henne en fin trikåsjal. Kan man sy det själv och var köper man isåfall ett bra tyg? :D
Användarens profilbild
Av millla
Jag skulle också vilja ha tips, mönster på en trikåsjal. Min önskesjal är en Looma Sino och jag skulle gärna vilja ha tips om ett bra tyg som påminner om Sinon i kvalitet, tunn och sval.
Vad ska man tänka på när man väljer tyget?
Av eamane
Jag har sytt ett antal och köpte vanlig smalspårig muddväv och det har varit väldigt sköna sjalar. Har även köpt vanligt trikåtyg på Olssons och sytt av. Mönster har jag inte använt utan bara klippt så tyget var ca 5 m långt och ca 60 cm brett och så avsmalnande utåt ändarna. Sydde kanterna med tät bred zickzack som dragit ihop kanterna så de blev täta och fina :)
Användarens profilbild
Av Monia
Tack för tipset. Ska genast jaga tag i trikåtyg... undras om det finns på stof och stil kanske :hmm:
Användarens profilbild
Av millla
Finns det nåt att tjäna på att sy trikåsjal själv egentligen, rent ekonomiskt alltså? Vad får man räkna med att få betala för 5 meter trikå av tillräckligt god kvalitet?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?