Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
elli skrev:Lite rolig ide men jag undrar om de verkligen behövs....De behövs då jag ofta virkar i sängen medan barnen sover bredvid.
Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa.Har gnällig make som ser på tv i sovrummet också...
Det finns tjusiga glitterstickor också har jag sett.
Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa.![]()
exiteme skrev:*ha ha* Vi har ingen tv i sovrummet och min huserar ändå mer framför datan (spel) än tv:n så det är lungt här. Själv sitter jag med hörlurar och lyssnar på böker. Jag lyckades aldrig få in mormors teknik, hon läste och stickade samtidigt!Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa.Har gnällig make som ser på tv i sovrummet också...
Asereht skrev:De skulle jag inte heller klara...men se på Tv och sticka går bra...om de inte är mönster förståsexiteme skrev:*ha ha* Vi har ingen tv i sovrummet och min huserar ändå mer framför datan (spel) än tv:n så det är lungt här. Själv sitter jag med hörlurar och lyssnar på böker. Jag lyckades aldrig få in mormors teknik, hon läste och stickade samtidigt!Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa.Har gnällig make som ser på tv i sovrummet också...
elli skrev:Se på tv och sticka är min favoritsysselsättning, jag kan inte se på tv numer utan att ha stickning eller virkning i händerna. Jag fixar mönster också om det inte är jätteavancerat men mormor var ett riktigt proffs!Asereht skrev:De skulle jag inte heller klara...men se på Tv och sticka går bra...om de inte är mönster förståsexiteme skrev:*ha ha* Vi har ingen tv i sovrummet och min huserar ändå mer framför datan (spel) än tv:n så det är lungt här. Själv sitter jag med hörlurar och lyssnar på böker. Jag lyckades aldrig få in mormors teknik, hon läste och stickade samtidigt!Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa.Har gnällig make som ser på tv i sovrummet också...
elli skrev: exiteme: Har du testat? Funkar de bra?Har inte testat. Kommer göra det, för nu har jag beställt!
Asereht skrev:Vart beställde du och vad gick det loss på? Tycker det var en kul grej även om jag inte riktigt har behov av det.84kr kr för en virknål inkl frakt. Tyvärr har de inte så många storlekar. Ville ha 4,5 också... Men om fler tjatar på dem
exiteme skrev:Då väntar vi på att få ett utlåtande när du testatelli skrev: exiteme: Har du testat? Funkar de bra?Har inte testat. Kommer göra det, för nu har jag beställt!
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?