Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
Smart. Dessutom lite tjockare handtag verkar snällt mot fingrarna.
Användarens profilbild
Av Asereht
*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa. :)

Det finns tjusiga glitterstickor också har jag sett. :)
Användarens profilbild
Av exiteme
Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa. :)

Har gnällig make som ser på tv i sovrummet också... :roll:
Användarens profilbild
Av elli
Asereht skrev:*kul* men jag har inte testat. Jag brukar också sitta i sängen med sovande barn men det har funkat fint med svag lampa. :)
:iagree:

Jag dimrar och då funkar de fint :) N och sambon kan sova vidare och jag kan sticka.

exiteme: Har du testat? Funkar de bra?
Användarens profilbild
Av Asereht
exiteme skrev:

*ha ha* Vi har ingen tv i sovrummet och min huserar ändå mer framför datan (spel) än tv:n så det är lungt här. Själv sitter jag med hörlurar och lyssnar på böker. Jag lyckades aldrig få in mormors teknik, hon läste och stickade samtidigt! :shock:
Användarens profilbild
Av elli
Asereht skrev:
exiteme skrev:

*ha ha* Vi har ingen tv i sovrummet och min huserar ändå mer framför datan (spel) än tv:n så det är lungt här. Själv sitter jag med hörlurar och lyssnar på böker. Jag lyckades aldrig få in mormors teknik, hon läste och stickade samtidigt! :shock:
De skulle jag inte heller klara...men se på Tv och sticka går bra...om de inte är mönster förstås :wink:
Användarens profilbild
Av Asereht
elli skrev:
Asereht skrev:
exiteme skrev:

De skulle jag inte heller klara...men se på Tv och sticka går bra...om de inte är mönster förstås :wink:
Se på tv och sticka är min favoritsysselsättning, jag kan inte se på tv numer utan att ha stickning eller virkning i händerna. Jag fixar mönster också om det inte är jätteavancerat men mormor var ett riktigt proffs!
Användarens profilbild
Av jag71
Jag fick en liten liten lampa till att ha på boken i julklapp och det verkar som det här är lite samma ide. Ljus på bara det absolut nödvändigaste. Lampan till boken fick jag aldrit testa innan den blev förstört av mina två "underbara" pojkar (just när dem förstört den så var dem inte ens vatten värda kändes det som). I paketet jag fick hade dem en liten lampa som man sätter på pennan och den funkar bra till böcker också. :lol:
Användarens profilbild
Av Asereht
Vart beställde du och vad gick det loss på? Tycker det var en kul grej även om jag inte riktigt har behov av det. :)
Användarens profilbild
Av exiteme
Asereht skrev:Vart beställde du och vad gick det loss på? Tycker det var en kul grej även om jag inte riktigt har behov av det. :)
84kr kr för en virknål inkl frakt. Tyvärr har de inte så många storlekar. Ville ha 4,5 också... Men om fler tjatar på dem ;-)
Beställde på www.garnkorgen.se
Användarens profilbild
Av elli
exiteme skrev:
elli skrev: exiteme: Har du testat? Funkar de bra?
Har inte testat. Kommer göra det, för nu har jag beställt!
Då väntar vi på att få ett utlåtande när du testat

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?