Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Vart hittar jag en Janome billigt? Har lite pengar nu och vill köpa en overlock och jag har sett att det är tydligen en janome 744D man skall kolla på.....

Kollar samtidigt på en Huskylock, har en Husqvarna som jag är nöjd med.....kan detta vara något?

Kan man med någon av dem sy sådana där dekorationssöm som finns på köpta kläder?
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har en Huskylock 905, den syr lite olika sömmar men de blir inte så värst bra tycker jag fast det kan bero på bristande tålamod :oops: Till vanlig overlocksöm funkar dem bra, lite högljudd kan jag tycka. NU måste jag byta kniven så den är inte riktigt i skick att provsy på (om man inte vill sy utan kniv) men du får gärna kolla igenom instuktionsboken och så om du har lust. Men du är inte ledig på fredag för att gå till ÖF eller?
Användarens profilbild
Av naimiez
Anna skrev:Jag har en Huskylock 905, den syr lite olika sömmar men de blir inte så värst bra tycker jag fast det kan bero på bristande tålamod :oops: Till vanlig overlocksöm funkar dem bra, lite högljudd kan jag tycka. NU måste jag byta kniven så den är inte riktigt i skick att provsy på (om man inte vill sy utan kniv) men du får gärna kolla igenom instuktionsboken och så om du har lust. Men du är inte ledig på fredag för att gå till ÖF eller?
Åh, tittar gärna fast på fredag är jag ledig men har vigt dagen till egoistisk njutning :-D Skall ta hand om min kropp etc..... :-D
Användarens profilbild
Av Anna
Apelsin skrev:
Anna skrev:Jag har en Huskylock 905, den syr lite olika sömmar men de blir inte så värst bra tycker jag fast det kan bero på bristande tålamod :oops: Till vanlig overlocksöm funkar dem bra, lite högljudd kan jag tycka. NU måste jag byta kniven så den är inte riktigt i skick att provsy på (om man inte vill sy utan kniv) men du får gärna kolla igenom instuktionsboken och så om du har lust. Men du är inte ledig på fredag för att gå till ÖF eller?
jag vill prova :D
Bra, då kan du ge mig lite tips sedan :roll: Kankse skulle se till att byta den där kniven nu då...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?