Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag skulle nog göra ett nystan för att slippa trassel...... 8)
Användarens profilbild
Av MuuM
Japp, nysta det. Be lämplig person hålla ut armarna, häng upp härvan och börja nysta. Eller gör som jag, häng härvan över lämplig snurrstol. :-)

/MuuM
Användarens profilbild
Av 4ungar
Muuminmamman skrev:Japp, nysta det. Be lämplig person hålla ut armarna, häng upp härvan och börja nysta. Eller gör som jag, häng härvan över lämplig snurrstol. :-)

/MuuM
smart med snurrstol :tumup:
Användarens profilbild
Av Panakeia
eller med sånnt specialgrej som e gjord för att nysta garnhärvor...de e otroligt bra!
Användarens profilbild
Av Fryle
Köp en garnvinda billigt på loppis och en nystmaskin (inte fullt så billigt) om du tänker köpa alla färgerna. Det är en investering väl värd pengarna. Jag måste säga att dessa båda för mig är värda sin vikt i guld!
Användarens profilbild
Av exiteme
Fryle skrev:Köp en garnvinda billigt på loppis och en nystmaskin (inte fullt så billigt) om du tänker köpa alla färgerna. Det är en investering väl värd pengarna. Jag måste säga att dessa båda för mig är värda sin vikt i guld!
Jag får nog nöja mig med makens armar. Skullle jag köpa alla nystanen, går vi bankrutt. De kostar 200kr/st... :shock:

Annars; Köper jag andra härvor, kommer jag hem och lånar dina vindor :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Ester
jag brukar spänna dem över knäna - sitter med fötterna upp mot soffbordet och trär härvan över knäna

att sticka direkt från härvan var modigt gjort måste jag säga 8)
Användarens profilbild
Av Fryle
exiteme skrev:
Fryle skrev:Köp en garnvinda billigt på loppis och en nystmaskin (inte fullt så billigt) om du tänker köpa alla färgerna. Det är en investering väl värd pengarna. Jag måste säga att dessa båda för mig är värda sin vikt i guld!
Jag får nog nöja mig med makens armar. Skullle jag köpa alla nystanen, går vi bankrutt. De kostar 200kr/st... :shock:

Annars; Köper jag andra härvor, kommer jag hem och lånar dina vindor :wink:

Bild
Häftigt garn! (och häftigt pris) köper du fler får du såklart komma och nysta hos mig (så att jag får känna på garnet).
Användarens profilbild
Av Fryle
exiteme skrev:Keylas Tripp-trappstol fungerade toppen för ändamålet! :tumsup:
Nöden är uppfinningarnas moder!
Användarens profilbild
Av MuuM
exiteme skrev:Keylas Tripp-trappstol fungerade toppen för ändamålet! :tumsup:
Perfekt! Säg det inte till min man, bara, för då tvingar han mig att sälja Jetson. ;-)

Jag kan redan höra honom: "Vad ska du med den till, det går ju lika bra med TrippTrapp, det säger de på Sjalbarn."

/MuuM
Av Britt
Innan jag hade nystvinda och -maskin så brukade jag hålla härvan med fötterna... Fast bäst var när någon annan höll i.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag använder K's händer. Han hjälper dessutom till väldigt bra så det går snabbt coh lätt att nysta. :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?