Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Jag har sett ett mönster på en enkel rak klänning med några små veck eller "rynk", mitt fram på bröstet, i en Ottobretidning. Jag tror att det kan ha varit förra sommaren.
Är det någon som har gamla Ottobre och vill titta igenom åt mig så jag vet vilket nr jag skall köpa :wink:

Eller om någon vet något annat liknade mönster.
Av Nettan
Du kan bläddra i gamla nummer på deras hemsida.
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Var det inte ett klänningsmönster i en ViFöräldrar tidning eller nåt sånt?
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag tror jag vet vilken klänning du menar :D jag har sytt en till vår lill tjej förra våren och mönstret var fr ottobre ska kolla om jag hittar nån bild...nepp dom finns på andra datorn (som står inne i ett av barnrummen...) men jag ska kika på det imorgon :wink:
Användarens profilbild
Av He.ma
Nu har jag hittat bilden :wink:
Bild

hoppas att det är den klänningen...om det är de så hör av dig jag har mönstret :D
Användarens profilbild
Av AnKa
He.ma skrev:Nu har jag hittat bilden :wink:
Bild

hoppas att det är den klänningen...om det är de så hör av dig jag har mönstret :D
Den var väldigt fin, men det är inte den.
Den jag söker ser ut som en vanlig förklädesklänning men har tre veck frampå. Ja, jag borde ju kanske fixa det utan mönster egentligen men det känns tryggare att ha ett mönster.
Användarens profilbild
Av Helen
sök " ottobredesign" där kan du titta igenom alla deras tidningar på nätet.
Kanonbra!
Jag har sytt en klänning som låter som den du beskriver ( eller kan vara den) I tidningen var den sydd i linne färgat, ärmlös, de hade någon dekoration på bröstet över rynkningen, knappar hela vägen bak.

Jag sydde den i gul/ vit rutig bomull och utan dekoration med äkta gamla pärlemorknappar, men detta var nog 3 år sedan tror jag. ( kanske inte är samma då...)
Användarens profilbild
Av AnKa
Helen skrev:sök " ottobredesign" där kan du titta igenom alla deras tidningar på nätet.
Kanonbra!
Jag har sytt en klänning som låter som den du beskriver ( eller kan vara den) I tidningen var den sydd i linne färgat, ärmlös, de hade någon dekoration på bröstet över rynkningen, knappar hela vägen bak.

Jag sydde den i gul/ vit rutig bomull och utan dekoration med äkta gamla pärlemorknappar, men detta var nog 3 år sedan tror jag. ( kanske inte är samma då...)
Det låter presic som den jag söker :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?