Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
när jag äntligen hade börjat få ordning på att få i knapparna så pajjar pressen....ramlade isär...

går det reklamera?

inte fasen ska den ramla isär på nåra månader bara när det är nyvara å använd mkt mkt lite pga att jag inte fick i knapparna?!
Användarens profilbild
Av mammahappy
MEn suck. Det verkar bara ha varit stul med de där pressarna. Jo visst borde det gå att reklamera. Men frågan är om det är "värt" det. För antar att du då måste skicka tillbaka den och frakten från Sverige utomlands är ju tyvärr hutlöst dyr. :roll:
Men man tycker ju att säljaren borde stå för fraktkostnaden isåfall.
Användarens profilbild
Av Fryle
Och jag tycker det är svårt att få dit knapparna bra, de fastnar liksom dåligt...
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag kan maila Clare och höra vad du ska göra. Eller så kan du få mailadressen och maila själv.
Användarens profilbild
Av zmurfan
marcy skrev:Jag tycker pressen suger get. Knapparna lossnar eller går sönder hela tiden. :(
De flesta knappar jag tryckt fast sitter kvar. Men ett antal har även lossnat för mig. Men suger tycker jag inte att den gör.
Vill du ha mailadress och reklamera?
Användarens profilbild
Av marcy
zmurfan skrev:
marcy skrev:Jag tycker pressen suger get. Knapparna lossnar eller går sönder hela tiden. :(
De flesta knappar jag tryckt fast sitter kvar. Men ett antal har även lossnat för mig. Men suger tycker jag inte att den gör.
Vill du ha mailadress och reklamera?
Nje. Jag orkar inte.
Användarens profilbild
Av Bina
Nej men vad trist...
Användarens profilbild
Av Fryle
zmurfan skrev: De flesta knappar jag tryckt fast sitter kvar. Men ett antal har även lossnat för mig.
Så blir det väl för mig också såsmåningom, kanske är det inkörningsproblem. Jag vill inte att du tar åt dig av detta, zmurfan, som lade ner massor av jobb på detta coop.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Fryle skrev:
zmurfan skrev: De flesta knappar jag tryckt fast sitter kvar. Men ett antal har även lossnat för mig.
Så blir det väl för mig också såsmåningom, kanske är det inkörningsproblem. Jag vill inte att du tar åt dig av detta, zmurfan, som lade ner massor av jobb på detta coop.
:iagree:

Du får jättegärna maila i mitt ställe Zmurfan, för min engelska suger verkligen...
Användarens profilbild
Av tinaw
Panakeia, du kan få min annars. pma din adress bara :D Jag har ju en KAM-rpess, så den blir bara liggande ändå.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Skickar ett mail till Clare idag så får vi se vad hon säger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?