Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
Har inte gjort det, men jag tänkte på det hela tiden när jag hade easycare. (Jag hyrde mina, så jag fick inte 8) )
Jag tycker att du ska våga! Det är det enda minuset med easy, att de har raka ändar tycker jag.
Användarens profilbild
Av emelianna
Sanfora skrev: Det är det enda minuset med easy, att de har raka ändar tycker jag.
Tycker jag också, men vågar man verkligen klippa i sin fina sjal...? Hade varit så bra med sneda ändar!
Användarens profilbild
Av Sanfora
Ja du vågar! Bli en av dem som gjorde det och inte bara önskade att de gjort det! Det är bara tyg egentligen, vettu! 8)

Skriv/visa hur det blev sen!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Inte för att jag vill förorda någon mass-slakt av sjalar, men det är väl mycket bättre att du får dig en sjal som du verkligen gillar istället för att ständigt gå och tänka på hur bra den där sjalen hade varit om det inte var för de där ***raka ändarna... :wink:

Näe, fram med sax och symaskin om du känner att det skulle bli en bättre sjal då! :rock:
Användarens profilbild
Av sanna73
Hade jag haft en symaskin och kunnat sy hade jag satt saxen i min easy direkt och fixat ändarna 8)
Användarens profilbild
Av sus
Enda anledningen till att min easy hav har raka ändar är att jag inte hunnit klippa änu...
Användarens profilbild
Av Måsen
Sjalar som man inte är helt nöjd med har en tendens att bli liggande, oanvända, i alla fall om man har minst en sjal till. Det är min erfarenhet.
Så jag tycker att du ska klippa (eller sälja den och köpa en annan med sneda ändar)! :lol:
Användarens profilbild
Av emelianna
Tack för ert stöd ;)

Jag satte saxen och symaskinen i norrskenet innan idag. Blev väldigt nöjd faktiskt. Kanske får lavan och taigan gå samma öde till mötes :) När jag klippte tänkte jag "nej, vad gör jag", men under nålandet och syendet tänkte jag "varför har jag inte gjort det här tidigare?" Nu ska jag bara fixa nån mittenmarkering också, så är sjalen fulländad!
Användarens profilbild
Av Sanfora
emelianna skrev:Tack för ert stöd ;)

Jag satte saxen och symaskinen i norrskenet innan idag. Blev väldigt nöjd faktiskt. Kanske får lavan och taigan gå samma öde till mötes :) När jag klippte tänkte jag "nej, vad gör jag", men under nålandet och syendet tänkte jag "varför har jag inte gjort det här tidigare?" Nu ska jag bara fixa nån mittenmarkering också, så är sjalen fulländad!
hejja!

:D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Glöm inte visa bild sen oxå! :lol:
Av Aelia
mammahappy skrev:Glöm inte visa bild sen oxå! :lol:
:iagree:
Användarens profilbild
Av emelianna
Den är inte direkt nymanglad på bilden, men man ser ju bra ändå ;) Olaf låg modell!

Bild
Användarens profilbild
Av mammahappy
:app: Jättefint!!
Användarens profilbild
Av lindamarie
mammahappy skrev::app: Jättefint!!

:iagree:
Kanske jag ska våga mig på att stympa min Lava :hmm:
då kanske den änvänds flitigare :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?