Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Nej, det kan man inte. 901 är enkel overlock. Såna sömmar du menar heter täcksöm/coversöm. Vill man kunna sy såna sömmar så finns det kombinerade overlock och coverlock maskiner men kan man även köpa två separata maskiner för samam peng. Å priset blir minst det dubbla mot 901an....
Användarens profilbild
Av naimiez
OK....kan man använda den där sömmen man har på vanlig maskin istället kanske? Den där "allt inställt på orange"....om du förstår vad jag menar :oops:

Är detta en bra maskin annars?
Användarens profilbild
Av naimiez
Apelsin skrev:Det är en sådann jag har. Så den kan du ju redan :wink:
Oj :oops: Har inte lagt märke till märket ;-) Ok....har en begagnad sådan på G för 2500
Användarens profilbild
Av florin
naimiez skrev:
Apelsin skrev:Det är en sådann jag har. Så den kan du ju redan :wink:
Oj :oops: Har inte lagt märke till märket ;-) Ok....har en begagnad sådan på G för 2500
fast jag tror att det är vad de kostar nya... 2800:- skulle jag få en sån för på min husqvarna-butik när jag köpte min overlock....

Ang din fråga om du kan använda den vanliga symaskinens sömmar som dekoration så absolut :lol: Sen har jag inte koll på vad maskinen syr för sömmar när den är inställd på orange men det är trikå-sömmar va???
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?