Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellisbella
Har ju sytt en ny sele... frågan är bara vad jag ska göra av resten av tyget?? de "lurade" mig att köpa allt som var kvar på rullen så jag har rätt så mycket kvar... fler selar?? :lol: *fniss*
Bild
Var svårt att fota själv, ska se om jag kan få fotohjälp sen..
den är ordentligt skålformad men han sitter ändå tätt mot mig, finns ett huvudstöd i fickan (fast det är itne klart...) också är det extra vaddering med fleece på insidan av sittdelen där han har benen...
Användarens profilbild
Av Ester
du kan få sy en väska till mig 8)

supersnygg!!!!!
Användarens profilbild
Av Camilla74
Vad duktig du är! :D
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Tjusigt!
Användarens profilbild
Av Monia
Snyggt!!!
Användarens profilbild
Av bellisbella
Tack :) ska ta bättre bilder sen... har inte hårdprovat den än men det är nästan så jag tror den gamla är skönare (fast det kanske bara är för att den är väldigt välanvänd?? dagligen i ett par månader...), ska nog göra efter det mönstet igen fast med bättre axel- o midjeband...
Användarens profilbild
Av sacha42
jättefin :D
Användarens profilbild
Av Sedum
Vad fin! :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Knyttet & K skrev:Vad fin! Vad använder du för vaddering i axelband och avbärarbälte?
Tack, till axelbanden har jag stolsdynevadd o till axelbanden ett lager liggunderlag (halvtunt) o ett halvt lager samma som i axelbanden (närmast kroppen)
Användarens profilbild
Av Ester
jag röstar väska igen - tänk en sån där härligt stor pås/bag-väska som man kan proppa full till strandutflykten i sommar 8)
Användarens profilbild
Av bellisbella
Elin skrev:jag röstar väska igen - tänk en sån där härligt stor pås/bag-väska som man kan proppa full till strandutflykten i sommar 8)
Jo, jag tror det måste bli en väska, jag har dessutom ingen väska just nu! :shock: måste bara hitta ett bra mönster....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?